May 7, 2001
Den här tråden bevisar ju ta mig fan allt jag sagt i de senaste diskussionerna, NH forumet är överflödigt av äckliga främlingsfientliga blöj-nassar. När man tittar på resultaten i denna omrösningen blir man ju tamig fan mörkrädd. Moderaterna å Sverigedemokraterna ligger överst. Fyfan för detta högerforum!
August 22, 2005
jokkling wrote: Den här tråden bevisar ju ta mig fan allt jag sagt i de senaste diskussionerna, NH forumet är överflödigt av äckliga främlingsfientliga blöj-nassar. När man tittar på resultaten i denna omrösningen blir man ju tamig fan mörkrädd. Moderaterna å Sverigedemokraterna ligger överst. Fyfan för detta högerforum!
Känns bra med en mogen kille som du som inte överreagerar och tar tag i vad du tycker är ett problem på ett bra sätt.
Idiot.
November 26, 2002
Catstyle wrote: [quote=jokkling]Den här tråden bevisar ju ta mig fan allt jag sagt i de senaste diskussionerna, NH forumet är överflödigt av äckliga främlingsfientliga blöj-nassar. När man tittar på resultaten i denna omrösningen blir man ju tamig fan mörkrädd. Moderaterna å Sverigedemokraterna ligger överst. Fyfan för detta högerforum!
Känns bra med en mogen kille som du som inte överreagerar och tar tag i vad du tycker är ett problem på ett bra sätt.
Idiot.
haha, det är internet, vad ska han göra?
Ingen kommer ju någonsin kunna övertyga någon att ändra uppfattning ändå.
September 12, 2001
jokkling wrote: Den här tråden bevisar ju ta mig fan allt jag sagt i de senaste diskussionerna, NH forumet är överflödigt av äckliga främlingsfientliga blöj-nassar. När man tittar på resultaten i denna omrösningen blir man ju tamig fan mörkrädd. Moderaterna å Sverigedemokraterna ligger överst. Fyfan för detta högerforum!
ja men jag skulle föredra att du tonar ner språket en smula.
Till viss del så håller jag med dej då jag finner det skrämmande att alltför många sympatiserar med SD.
October 28, 2002
Ja, jokkling nu visade du verkligen hur mogen du var.
Så man är nazist om man röstar SD säger du? Kan inte du förklara varför? Gör inte som du brukar nu, säga en massa och sen låta bli att förklara dig.
säger jag "NH forumet är överflödigt av äckliga välfärdsfientliga blöj-kommunister" för att ett visst antal % har röstat åt vänster`?
November 28, 2002
September 5, 2001
word
Sverigedemokraterna suger för att: sparka ut folk som behöver hjälp är fel. Om du var en knarkare skulle du vilja bli utsparkad ut på gatan utav dina vänner/familj? Utan att ens få argumentera emot...
sedan har jag inte orkat kolla upp deras partiprogram för det är väl som andras...bara massa skitsnack?
Vill inte dom ha raslära i skolorna? Är inte det rasistiskt att dela upp människor i raser?
Högern: fint med lite annorlunda åsikter...är är det inget fel på iaf.
EDIT: efter att läst lite nu så har jag märkt en kul grej, utan att hoppa på er sverigedemokrater....men har ni någon i erat parti som gått ur gymnasiet med en _komplett_ gymnasieutbildning eller någon form av teoretisk utbildning..för jag menar, alla utbildade "svenskar" (ursäkta uttrycket) håller ju knappast med er i eran politik....och om ni sparkar ut alla invandrare, högre utbildade och lägre utbildade hur ska det gå för sverige då(då måste ni endå göra skitjobben som ni påstår att invandrare har snott från er)? Eller ska ni då kanske säga att dom jävla invandrarna kom hit, tog alla pengarna och stack? helt seriöst så undrar jag hur ni resonerar....
"invandrare gör mycket dumma saker så vi sparkar ut dom" - en 3 årig förskolelev
jag tycker ni som inte gillar invandrare kan ju flytta till ett land som inte tar emot några 😛
August 22, 2005
hawkie wrote: [quote=jokkling]Den här tråden bevisar ju ta mig fan allt jag sagt i de senaste diskussionerna, NH forumet är överflödigt av äckliga främlingsfientliga blöj-nassar. När man tittar på resultaten i denna omrösningen blir man ju tamig fan mörkrädd. Moderaterna å Sverigedemokraterna ligger överst. Fyfan för detta högerforum!
word
Sverigedemokraterna suger för att: sparka ut folk som behöver hjälp är fel. Om du var en knarkare skulle du vilja bli utsparkad ut på gatan utav dina vänner/familj? Utan att ens få argumentera emot...
sedan har jag inte orkat kolla upp deras partiprogram för det är väl som andras...bara massa skitsnack?
Vill inte dom ha raslära i skolorna? Är inte det rasistiskt att dela upp människor i raser?
Högern: fint med lite annorlunda åsikter...är är det inget fel på iaf.
EDIT: efter att läst lite nu så har jag märkt en kul grej, utan att hoppa på er sverigedemokrater....men har ni någon i erat parti som gått ur gymnasiet med en _komplett_ gymnasieutbildning eller någon form av teoretisk utbildning..för jag menar, alla utbildade "svenskar" (ursäkta uttrycket) håller ju knappast med er i eran politik....och om ni sparkar ut alla invandrare, högre utbildade och lägre utbildade hur ska det gå för sverige då(då måste ni endå göra skitjobben som ni påstår att invandrare har snott från er)? Eller ska ni då kanske säga att dom j**la invandrarna kom hit, tog alla pengarna och stack? helt seriöst så undrar jag hur ni resonerar....
"invandrare gör mycket dumma saker så vi sparkar ut dom" - en 3 årig förskolelev
jag tycker ni som inte gillar invandrare kan ju flytta till ett land som inte tar emot några 😛
Ja jag har många vänner som gått ut gymnasiet med bra utbildningar.
August 22, 2005
skiroy wrote: [quote=jokkling]Den här tråden bevisar ju ta mig fan allt jag sagt i de senaste diskussionerna, NH forumet är överflödigt av äckliga främlingsfientliga blöj-nassar. När man tittar på resultaten i denna omrösningen blir man ju tamig fan mörkrädd. Moderaterna å Sverigedemokraterna ligger överst. Fyfan för detta högerforum!
Till viss del så håller jag med dej då jag finner det skrämmande att alltför många sympatiserar med SD.
Du får gärna förklara varför, eller skippa som senaste, ditt val.
September 12, 2001
Catstyle wrote: [quote=skiroy][quote=jokkling]Den här tråden bevisar ju ta mig fan allt jag sagt i de senaste diskussionerna, NH forumet är överflödigt av äckliga främlingsfientliga blöj-nassar. När man tittar på resultaten i denna omrösningen blir man ju tamig fan mörkrädd. Moderaterna å Sverigedemokraterna ligger överst. Fyfan för detta högerforum!
Jadu..om några år till så kommer du att förstå vad intolerans och trångsynthet betyder.
Du kommer också att förstå ett och ett annat om du reser runt i världen och får för hoppningsvist lite andra perspektiv.
Det är jäkligt viktigt att tänka själv i långa loppet och inte att tänka som andra tycker att du ska tänka!
Jag kan säga andra saker också men då jag inte vill säga något som ev kan kränka dej i forumet och inför andra så kan vi ta upp en vidare diskussion via PM,,mail eller hellre via ICQ.
March 10, 2002
affe wrote: aa... skåne skulle vara en självständig stat så kunde resten av sverige fixa på sitt eget sätt...:)
Håller med dig.
Min röst föll på Sverigedemokrateran.
Alla som hade tänkt hoppa på mig för detta kommer att ignoreras.
Sen ni som säger att Sverigedemokraterna är nazister.
Varför är dem det, för att de vill svenskarna väl?
Jag är varken rasist eller nazist. Jag har många vänner som är invandrare, de sköter sig så det spelar ingen roll.
Jag tycker att det ska vara svårare att få svenskmedborgarskap. Först och främst ska man ju kunna språket.
Men nu orkar jag inte skriva mer, då hade ni bara blivit uttråkade sedan så är jag väldigt trött också. 😀
October 28, 2002
Solidarithet medkänsla mm i all ära men jag tolererar inte att invandrarna ställer till bråk, oj, nu var jag väl yber nazzen hektor.
Har varit i många bråk. EN gång har det varit med en svensk. EN.
Säger tillräckligt.
Jag bor endå i Östersund, som inte är särskilt invandrartätt. men jag säger det som så många gånger förut i liknadne diskussioner, I östersund känner mer eller mindre alla till alla, och man vet vilka det är som dealar knark och driver stans våldtäkts-krog....
I Sverige har jag hamnat i bråk utanför Östersund en gång. det var på lisseberg, råkade gå in i en turk, bad om ursäkt tänkte inte mer på det går vidare. Efter ett tag är ett helt turkgäng ifatt mig och en kompis... som tur var kom vakter ganska fort...
Att invandrarna står för 1/4 av den offentliga sektorn är sjukt! för vi är väl inte uppe i 2 mille än va...? Danmark och finland kan vara med och dela bördan, men vi svenskar är som vanligt så förbannat snälla och ska ta hänsyn och anpassa oss. i helvete heller.
Detta är Sverige, inte bagdad. Fattar doo!?
August 22, 2005
skiroy wrote: [quote=Catstyle][quote=skiroy][quote=jokkling]Den här tråden bevisar ju ta mig fan allt jag sagt i de senaste diskussionerna, NH forumet är överflödigt av äckliga främlingsfientliga blöj-nassar. När man tittar på resultaten i denna omrösningen blir man ju tamig fan mörkrädd. Moderaterna å Sverigedemokraterna ligger överst. Fyfan för detta högerforum!
Jadu..om några år till så kommer du att förstå vad intolerans och trångsynthet betyder.
Du kommer också att förstå ett och ett annat om du reser runt i världen och får för hoppningsvist lite andra perspektiv.
Det är jäkligt viktigt att tänka själv i långa loppet och inte att tänka som andra tycker att du ska tänka!
Jag kan säga andra saker också men då jag inte vill säga något som ev kan kränka dej i forumet och inför andra så kan vi ta upp en vidare diskussion via PM,,mail eller hellre via ICQ.
Varför inte prata om deras politik istället?
May 7, 2001
Beex wrote: [quote=jokkling]Fyfan för detta högerforum!
Om du inte tycker om "högerforum" så kan du väl hänga i j**la vänsterkommunistskitshelvetessosseäckelforum istället?
go moderaterna!
Jag vill också byta statsminister!
Anledningen till att jag är kvar i NH forum är att jag tycker att det är ett förbannat bra hårdvaruforum. Men jag finner det skrämmande att det senaste halvåret dimpt ner en hel massa diskussioner så som denna där det visar sig att halva packet sympatiserar med främlingsfientliga organisationer. Då jag fortfarande vill ha kvar forumet som det var "förr" så går jag naturligtvis in och tar "pulsen" på diskussionerna får att se var vi står, och till min bedrövelse ser jag att forumet bara går längre och längre mot höger och att allt fler sverigedemokrater går med i forumet.
1 Guest(s)