March 14, 2004
Själv röstade jag på KD av några enkla anledningar. Dels är dom ett borgligt parti, dom vill ha kvar kärnkraften, ha kvar försvaret, sänka skatterna, inte sälja ut LKAB och Vattenvall samt det nästan viktigaste. Dom är emot att homosexuella ska få adoptera eller inseminera barn.
VP
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2004
nXsty wrote: V
Förstår för övrigt inte hur man kan rösta på ett parti som KD, som tänker driva på religiösa fördomar med sin politik.
Är inte religös. Men tycker att deras "etik och moral" politik är bra.
Jag förstår förövrigt inte hur man kan rösta på ett parti som har en kommunist som ledare.
August 2, 2001
skinner wrote: Är inte religös. Men tycker att deras "etik och moral" politik är bra.
Jag förstår förövrigt inte hur man kan rösta på ett parti som har en kommunist som ledare.
Med religiösa fördomar syftade jag på deras fördomar mot homosexuella som du själv nämnde.
Någon speciell anledning?
4 Guest(s)