Vette fasen...
Att kunna försörja sej på att repa/bygga datorer här i hemkommunen vore kanske något..
Alternativt kock på någon finare sylta..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 30, 2003
Taxichaffis, cykla ut med brev på sommaren, mafioso/gangster, fotograf, författare, ingenjör, tolk, kosmonaut och propagandaminister.
För att ta ett fåtal. Det trista är att det är ganska ute med propagandaministrar för tillfället. 😕
Edit: Litteraturprofessor också.
- Om du följer med mig hem kan jag ge dig en demontration av vad Moby dick egentligen är en metafor för baby 😎
(eller motsvarande)
March 30, 2003
Lakszen wrote: [quote=Urax]Taxichaffis, cykla ut med brev på sommaren, mafioso/gangster, fotograf, författare, ingenjör, tolk, kosmonaut och propagandaminister.
Mafioso är inte registrerat yrke utan det blir man om man får en dålig uppfostran av föräldrarna.
Det är bara det att jag så gärna vill åka fiat och bryta på italienska. Finns det någon förskönande omskrivning skatteverket godtar?
1 Guest(s)