January 20, 2002
Arre wrote: [quote=Collateral]Ta inte alternativ 2, inte på grund av jobbet men på grund av att det är nattskift.
Att rubba dygnet är jobbigt för kroppen så oerhört.
Äh pyttsan, jobbigt för kroppen? Om man är ett nattdjur så klarar man de galant 😉
Man blir ju grymt osocial utanför jobbet.
Hinner/orkar inte med att göra annat.
November 22, 2001
Cezar wrote: [quote=Arre][quote=Collateral]Ta inte alternativ 2, inte på grund av jobbet men på grund av att det är nattskift.
Äh pyttsan, jobbigt för kroppen? Om man är ett nattdjur så klarar man de galant 😉
Du har jobbat natt eller?
Jag jobbar ständigt nattskift just nu, och jag får säga att jag föredrar det framför att jobba dag eller tvåskift. Jag har aldrig varit så social på kvällarna när jag jobbat förut. Lagom att gå upp när de andra kommer hem från jobbet 🙂
March 14, 2001
Json_81 wrote: [quote=Cezar][quote=Arre][quote=Collateral]Ta inte alternativ 2, inte på grund av jobbet men på grund av att det är nattskift.
Du har jobbat natt eller?
Jag jobbar ständigt nattskift just nu, och jag får säga att jag föredrar det framför att jobba dag eller tvåskift. Jag har aldrig varit så social på kvällarna när jag jobbat förut. Lagom att gå upp när de andra kommer hem från jobbet 🙂
Precis, jobba natt är det bästa som finns..
Som jag jobbar nu brukar jag börja runt 18:00 tiden och slutar mellan 03:00 och 06:00 och har inte ett dugg att klaga på. Man kan sova så länge man vill och är alltid utvilad när man vaknar, pigg på kvällarna och orkar göra en massa med polarna.
Annat när man jobbar dagtid och börjar runt 06:00, då är jag så jäkla trött på kvällen så jag vet inte vad jag heter..
Sen att man tjänar bättre är ju inte tråkigt det heller.. (MrWeizel ~25% får jag ungefär på vardagar och det dubbla på söndagar)
1 Guest(s)