May 12, 2001
Jag tackar så mycket till allihopa!
Det känns bra när folk som man inte vet nåt om egentligen, börjar bry sig! Det är en stor fördel för såna som har nåt problem överhuvudtaget.
Jag har fått svar på min senaste röntgen:
Det har inte börjat växa av tumören!!!!
Nu är det "bara" en EEG-kontroll, ska se om hjärnan lever... 🙂
Får se när det blir dags för strålning eller operation igen, tror att det blir dags innan jag dör av ålder...
Om inte annat så ses en del på DHW-09, och jag hoppas att jag kommer i år igen!!
September 12, 2001
mattan wrote: Jag tackar så mycket till allihopa!
Det känns bra när folk som man inte vet nåt om egentligen, börjar bry sig! Det är en stor fördel för såna som har nåt problem överhuvudtaget.Jag har fått svar på min senaste röntgen:
Det har inte börjat växa av tumören!!!!
Nu är det "bara" en EEG-kontroll, ska se om hjärnan lever... 🙂
Om inte annat så ses en del på DHW-09, och jag hoppas att jag kommer i år igen!!
:upp:
July 11, 2001
Gick iofs bort för mer än ett årsedan men iallafall så vet ni om ni någonsin undrat var han tagit vägen...
December 6, 2006
Ja här skrev man för några år sedan.. påminner mig om Jonas á Pale här på forumet som också gick bort i cancer för lite mer än 4 år sedan. Fattar inte hur tiden kan gå så fort..
Pale
[Övrigt] LunaSpice. Hjälp! - Hobby, fritid och livsstil - SweClockers.com
Någon som vet vad som hände mattan ? Att läsa hans senaste inlägg där han skriver att röntgen inte visar någon tillväxt sen bara blev de helt tyst från honom tills hans bortgång...
Usch för cancer !
July 27, 2002
Det är väl det som är grejen. Man blir gradvis sämre att man ändå klarar av att skriva osv. Skulle någon frisk person gå från frisk till i princip döende, vilket de här personerna ändå varit, så hade man nog inte orkat skriva på forum.
Tunga mediciner, döende, sen händer det något, en inre blödning som för Pale, sen är man stekt. 🙁
3 Guest(s)