August 7, 2001
Du ska göra en hemsida om det du verkligen brinner för.
T.ex min flickvän gjorde en hemsida om djur.
January 4, 2001
dree wrote: Du ska göra en hemsida om det du verkligen brinner för.
Jo, men hur många besökaren tror du den sidan drar?
February 7, 2006
Coore wrote: [quote=dree]Du ska göra en hemsida om det du verkligen brinner för.
:bgrin: 😀 :eye: :)R
August 7, 2001
Coore wrote: [quote=dree]Du ska göra en hemsida om det du verkligen brinner för.
Inte många men hon tycker att det roligt att hålla på med den.
Hon bryr sig inte så mycket om ifall många går in.
Det som är roligast med sidan är att släkt och vänner kan följa våra chinchilla ungar genom sidan.
Men det är som du säger man får ju inrikta sig på någonting annat om det ska dra folk.
January 4, 2001
dree wrote: [quote=Coore][quote=dree]Du ska göra en hemsida om det du verkligen brinner för.
Inte många men hon tycker att det roligt att hålla på med den.
Hon bryr sig inte så mycket om ifall många går in.
Det som är roligast med sidan är att släkt och vänner kan följa våra chinchilla ungar genom sidan.
Men det är som du säger man får ju inrikta sig på någonting annat om det ska dra folk.
Jag var inte ute efter att göra mig rolig över hennes hemsida som cyvercola verkar tro.
Jag ville bara påpeka att trådskaparen är ute efter att skapa en hemsida som drar mycket besökare, och då får man kanske kompromissa lite mellan vad man brinner för och vad som drar folk.
August 7, 2001
Coore wrote: Jag var inte ute efter att göra mig rolig över hennes hemsida som cyvercola verkar tro.
Jag ville bara påpeka att trådskaparen är ute efter att skapa en hemsida som drar mycket besökare, och då får man kanske kompromissa lite mellan vad man brinner för och vad som drar folk.
Förstog det eftersom jag har en gåsoplockad med cybercola.
Tänkte lite fel när jag skrev inlägget. Kom på efteråt att han kanske ville ha en mer attraktiv sida. 🙂
February 15, 2003
dree wrote: [quote=Coore]Jag var inte ute efter att göra mig rolig över hennes hemsida som cyvercola verkar tro.
Förstog det eftersom jag har en gåsoplockad med cybercola.
Tänkte lite fel när jag skrev inlägget. Kom på efteråt att han kanske ville ha en mer attraktiv sida. 🙂
Men tack för tipset ändå.. Coore ska inte gnälla, han tipsade ju inte alls.. 😛
1 Guest(s)