December 5, 2001
NES_Boy wrote: [quote=Sardaukar][quote=NES_Boy]Perfekt som tilltugg på halloween =)
Halloween :arg:
Huh? Menar du att jag missade stor bokstav?
Nej, jag menar att halloween/helloween whatever inte borde få finnas i Sverige.
Vi ska fira alla helgons dag och sörja de döda. Inte klä ut oss och göra oss till åtlöje.
Sardaukar wrote: [quote=NES_Boy][quote=Sardaukar][quote=NES_Boy]Perfekt som tilltugg på halloween =)
Halloween :arg:
Huh? Menar du att jag missade stor bokstav?
Nej, jag menar att halloween/helloween whatever inte borde få finnas i Sverige.
Vi ska fira alla helgons dag och sörja de döda. Inte klä ut oss och göra oss till åtlöje.
Instämmer fullt, halloween är bara ytterligare ett sätt att klå folk på pengar via barnen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 1, 2005
Vamp wrote: Skulle vara tufft att prova. Typ ha en blodig och avsliten arm med sig i skolan, och sen ta upp den och börja käka på den 😀
Äckligt för övrigt :spy:
ilg@dd wrote: [quote=Sardaukar]Nej, jag menar att halloween/helloween whatever inte borde få finnas i Sverige.
Instämmer fullt, halloween är bara ytterligare ett sätt att klå folk på pengar via barnen.
Jag ansluter mig till den skaran. Jag är inte nån moralkärring som klagar på kommersialismen. Fasen, är ju kapitalistsvin själv. Men det där med Halloween är bara så patetiskt uppenbart - en "tradition" som kommersialismen skapat.
"Death to America!!!" 😛
2 Guest(s)