March 5, 2002
Öwall wrote: noddan, fackamato, orgiebeast och vesslan är några som jag tror att jag skulle komma bra överens med.
de från borås vill jag nog inte träffa däremot, bortsett från en som jag redan känner, så han räknas inte.
Haha va? Inget illa menat ALLS utan, vafan, varför skulle du vilja träffa mig? Eller så... 😮
Btw, respect, du stavade mitt nick rätt. 😉
October 1, 2002
Förstår ärligt talat inte varför man skulle vilja träffa någon från det här forumet. Visst, folk kan verka trevliga. Men jag gissar på att den sociala kompetensen är mer än undermålig gällande de flesta av användarna här.
Kul att sitta på ett fik med en veteran från NH och diskutera 'hur mycket man klockade datorn igår', typ.
Jag kanske är fördomsfull, men det verkar vara det enda som man skulle ha gemensamt med någon härifrån 🙄
Inga namn nämnda än så länge. Och jag ska inte ens uttala mig om vad anser om folk som sitter med halva NH på sin Msn/Icq-lista ...
*Förlåt, var bara tvungen att skriva av mig* 🙁
January 17, 2002
Hmm, Mind och Pim_ skulle jag vilja ta mig en titt på, många fler dessutom som man känner ytterligare från ICQ.
Jag har lovat mig själv att då jag skaffar körkort så ska jag ut på sverigeturné och hälsa på alla man känner, då ska jag snoka rätt på ett par addresser så man kan komma förbi våldgästa några av er 😀
June 17, 2002
CoLiC wrote: Hmm, Mind och Pim_ skulle jag vilja ta mig en titt på, många fler dessutom som man känner ytterligare från ICQ.
Jag har lovat mig själv att då jag skaffar körkort så ska jag ut på sverigeturné och hälsa på alla man känner, då ska jag snoka rätt på ett par addresser så man kan komma förbi våldgästa några av er 😀
:cy: :cy: :cy:
Me locks the door... 8)
1 Guest(s)