December 19, 2002
Fackamato wrote: Tänk att sitta utanför en affär med kall läsk i handen, när solen skiner ute, 25+, prata 68k och ppc med [Ctrl] aka Dr. Spackel och Han som rider på Kameler 😉
Du och Noddan är mer än välkomna hem till mig under DH Summer om ni vill. Jag har alltid välkyld cola i kylen och vill det sig riktigt bra kan jag nog vispa ihop en riktigt grym milkshake. 😀
February 1, 2002
heimdal wrote: [quote=Steel]Finns väl några som skulle vara kul å träffa i verkligheten.
De jag tänker på har nog samtliga en bit över 2000 inlägg, med andra ord veteraner på forumet. 🙂
ooohh.. jag e veteran..
jag sitter ibland å funderar på hur fän ja fick ihop alla mina inlägg 🙄
samma här faktiskt 😀
March 10, 2003
Hmm.. räcker nog med att man träffar lite mysko skumbananer på DHwinter isf.
Skall dit i år är det iaf tänkt, missade det förra året pga jobb.
DH summer är ju bara gamer-lan. Det har jag med kompisarna mina hellre (12pers LAN dvs).
Demoscenen är det som är skoj och kommer *peppar, peppar* Micro-A1 och Os4 ut innan dess
så vill jag nog sitta med en sådan där.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
February 4, 2003
Fyfan heller att träffa någon av er 😛
*blir rädd av tanken att behöva snacka om överklockning eller grafikkort*
Har kompisar här i staden så det räcker. Ni på NH vill jag ha på NH. Har inte heller några "bra kompisar" på NH. Detta då jag gillar att argumentera rätt kraftigt, vilket många av er "små-glin" 🙂 inte vill. (förutom vissa som ex. denstore, ogrebest, så vidare).
Har nog fler som "inte tycker om mig" på NH än motsatsen 😛 Och det är ändå rättså skönt.. Haha.
Skola snart. Måste dra!
May 17, 2002
Skulle vilja träffa Arny, han går ju inte att få tag på längre efter att han emigrerade till Skåne,
Arny om du läser det här så kan jag hälsa från din grannar att din disk börjar lukta ut i trapphuset nu.
edit: iof så har jag träffat honom innan jag såg honom på forumet.
1 Guest(s)