June 28, 2001
CoLiC wrote: Hmm, Mind och Pim_ skulle jag vilja ta mig en titt på, många fler dessutom som man känner ytterligare från ICQ.
Jag har lovat mig själv att då jag skaffar körkort så ska jag ut på sverigeturné och hälsa på alla man känner, då ska jag snoka rätt på ett par addresser så man kan komma förbi våldgästa några av er 😀
jo men du har inte luskat fram min adress än, du kanske har gett upp ?
July 11, 2002
Ogrebeast wrote: Är prinsessan Madeleine reggad på forumet? Isf henne! 😀
Du hade bra kul med bilderna på Madeleine under lumpen perioderna :bgrin:
Mind: Du är för paranoid :eye:
Och framförallt så skulle jag vilja se på din Mastoodont Vattenkylning No.1[Image Can Not Be Found]
March 20, 2003
CoLiC wrote: Hmm, Mind och Pim_ skulle jag vilja ta mig en titt på, många fler dessutom som man känner ytterligare från ICQ.
Jag har lovat mig själv att då jag skaffar körkort så ska jag ut på sverigeturné och hälsa på alla man känner, då ska jag snoka rätt på ett par addresser så man kan komma förbi våldgästa några av er 😀
Då får du allt ta dig ner till gbg för så långt upp i landet som du håller hus hittar jag inte 😉
Callister wrote: Jag vill veta om pim_ är lika sjuk på riktigt. 🙂
Den skulle det vara roligt o träffa resten antagligen :cy:
Det var länge sedan jag var sjuk nu, var lite snuvig ett tag efter nyår men det räknas väl knappast?
January 17, 2002
Mind wrote: [quote=CoLiC]Hmm, Mind och Pim_ skulle jag vilja ta mig en titt på, många fler dessutom som man känner ytterligare från ICQ.
jo men du har inte luskat fram min adress än, du kanske har gett upp ?
Tiden kommer då jag hittar dig, och då kommer jag vare sig du vill eller inte 🙂
June 28, 2001
Smirnoff wrote: [quote=Ogrebeast]Är prinsessan Madeleine reggad på forumet? Isf henne! 😀
Du hade bra kul med bilderna på Madeleine under lumpen perioderna :bgrin:
Mind: Du är för paranoid :eye:
Och framförallt så skulle jag vilja se på din Mastoodont Vattenkylning No.1[Image Can Not Be Found]
Shhh
jo vattenkylningen är jag rätt stolt över, men det finns många som har liknande.
January 15, 2002
festisMER wrote: [quote=Pierre C][quote=festisMER]Alla jag känner här på forumet 😛
Jag med! 😀 (festisMER, chrippaz, jontez, Nord, DeDeath, .doedels) har säkerligen glömt nån, orkar inte tänka efter.
haha 😀 Stryk en från listan så är jag med 😉
Jasså? Jag skulle ha samma lista iaf
5 Guest(s)