February 12, 2003
DiDi wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=MULLVADEN][quote=DiDi]Ingen vill träffa mig
du e ju gubbe.. eller hur var det nu... 🙄
Haha... DiDi är bara gammal, stor och hårig... Tror jag... Gammal och stor, hursomhelst...;)
Hur fan vet du det? :whops:
Jag vet allt! Fast det finns sånt jag inte vill veta...:-?
August 20, 2001
AMD_RULEZ wrote: [quote=DiDi][quote=AMD_RULEZ][quote=MULLVADEN][quote=DiDi]Ingen vill träffa mig
Haha... DiDi är bara gammal, stor och hårig... Tror jag... Gammal och stor, hursomhelst...;)
Beror ju faktiskt vad du menar med stor...
February 12, 2003
DiDi wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=DiDi][quote=AMD_RULEZ][quote=MULLVADEN][quote=DiDi]Ingen vill träffa mig
Beror ju faktiskt vad du menar med stor...
Vi säger lång...;) :cy:
November 4, 2001
festisMER wrote: [quote=Pierre C][quote=festisMER]Alla jag känner här på forumet 😛
Jag med! 😀 (festisMER, chrippaz, jontez, Nord, DeDeath, .doedels) har säkerligen glömt nån, orkar inte tänka efter.
haha 😀 Stryk en från listan så är jag med 😉
Jag kan fråga nån moderator om dom kan editera bort ditt namn ifall du vill 8)
January 28, 2003
Ogrebeast ska jag träffa någon gång, får se när och hur bara 😀
denstore hade varit soft att träffa på också och det är ju inte långt bort direkt, men antagligen så hade han slutgiltigt fått in mig på samma bana som honom, det vill säga rättshaverist
Skiroy ska jag åka röven av i Gränsen någon gång, men jag ska vänta tills han går med rullator så jag ens har en chans att göra det :bgrin:
Tror jag och öwall hade haft en del att diskutera för den delen med 😉
Däremot så försöker jag undvika DiDis ständiga inviter :bgrin:
Edit: Efter DiDis klagomål på hostilitet och att vi har varit otrevliga mot honom, så tar jag halvt tillbaka mitt uttalande. Jag kan istället tänka mig att kasta ägg på DiDis bil, vilket måste räknas som att träffa, om inte honom, så i alla fall något han äger
September 13, 2001
Öwall wrote: noddan, fackamato, orgiebeast och vesslan är några som jag tror att jag skulle komma bra överens med.
de från borås vill jag nog inte träffa däremot, bortsett från en som jag redan känner, så han räknas inte.
Så nu räknas man inte heller.
Jag skulle inte ha ngt emot att träffa någon på detta forumet, bara dom är trevliga. Alltid kul att träffa nytt folk.
Dock finns det ju ett gäng som verkar göra allt för att förstöra och uppföra sig som småglin här på forumet, dom behöver ju inte höra av sig 🙂
4 Guest(s)