March 1, 2004
chrippaz wrote: [quote=festisMER][quote=Pierre C][quote=festisMER]Alla jag känner här på forumet 😛
Jag med! 😀 (festisMER, chrippaz, jontez, Nord, DeDeath, .doedels) har säkerligen glömt nån, orkar inte tänka efter.
haha 😀 Stryk en från listan så är jag med 😉
Jag kan fråga nån moderator om dom kan editera bort ditt namn ifall du vill 8)
Mitt namn? Varför?
June 17, 2002
festisMER wrote: [quote=chrippaz][quote=festisMER][quote=Pierre C][quote=festisMER]Alla jag känner här på forumet 😛
Jag med! 😀 (festisMER, chrippaz, jontez, Nord, DeDeath, .doedels) har säkerligen glömt nån, orkar inte tänka efter.
haha 😀 Stryk en från listan så är jag med 😉
Jag kan fråga nån moderator om dom kan editera bort ditt namn ifall du vill 8)
Mitt namn? Varför?
han tycker väl inte tycker om dig?? 🙄
June 17, 2001
Jag har då inga problem socialt så jag hade kunnat tänka mig att träffa de flesta här irl och snackat lite.
Den personen jag skulle vilja träffa är Skiroy. Hade varit kul med lite andra också, typ denStore, Peter@"2mhz", Elysion, @emno Steel, Zaver, Ogre, Dragon.
Ser här att ingen skulle vilja träffa mig... nästan så man känner sig mobbad.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 22, 2001
Alex aka NH|WiggeR wrote: Jag har då inga problem socialt så jag hade kunnat tänka mig att träffa de flesta här irl och snackat lite.
Den personen jag skulle vilja träffa är Skiroy. Hade varit kul med lite andra också, typ denStore, Peter@"2mhz", Elysion, @emno Steel, Zaver, Ogre, Dragon.Ser här att ingen skulle vilja träffa mig... nästan så man känner sig mobbad.
Peter20GHZ, Coore, Peter, Anemo, LKC10, Intel, Iceman henrik, woxxman Jonas & Nostra har man träffat redan.
Vill träffa: Wigger; denstore, skiroy, RatAta[BK], Manicblue, ogge, Elysion, Smirnoff, Undac, Gueno, Marajjah, Vaniljflickan, Bubbelangel.
Sorry om man missat någon skön polers...
June 17, 2001
Det sa du förra DH med din tölp.
Du... det kommer ett paket med posten i dagarna, ta väl hand om brevbomben åt mig och glöm inte... krama inte för hårt 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
denstore wrote: Jag måste fika in här att jag är lite förvånad men väldigt glad över att jag blir omnämnd så ofta av er grabbar. Bara så att ni vet det, så hade jag tyckt att det vore nice att ta en fika eller pilsner med er allihopa!
En pilsner sitter ju aldrig fel att träffas över. 🙂
Optimala sällskapsdrycken ju... 🙂
January 23, 2002
Är ju en hel tomtearme som jag kunde tycka det var kul att träffa här.
Ogre, Vesslan, Didi, Skidan, Wiggan, Falcon, Coalan, Gueno, Hauk (bannad visserligen), Kåre, uNDAc, denstore (även jag), fackamato, owall, vanilla, marajjah, Mind, heimdal, arny, kråkan, helix, pim, AMD_SUCKS, PaiN, zubbe, Joni o.s.v
Har säkert gömt någon nu men som jag också skulle kunna tänka mig å träffa nån gång.
Appropå ingenting, vart har Metz tagit vägen.
Har inte sett ett inlägg från honom på länge nu 😕
June 17, 2001
Bara det finns en och annan chilinöt tillhanda till den där ölen så ska man väl kunna träffa både Skiroy och denLille
/FD. Crew ffs
June 17, 2001
Steel my friend, flasha nu inte sönder din nalle.
Nej, gällde annat, du har ju 3 mil till Ängelholm ffs. Häng med ut en kväll, dra en bira eller 2 så ska jag presentera dig för Ängelholms alla brudar (iaf alla jag känner)
/FD. Crew ffs
1 Guest(s)