January 23, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote: Steel my friend, flasha nu inte sönder din nalle.
Nej, gällde annat, du har ju 3 mil till Ängelholm ffs. Häng med ut en kväll, dra en bira eller 2 så ska jag presentera dig för Ängelholms alla brudar (iaf alla jag känner)
Hehe, jo jag vet att jag bor nära. 🙂
Jo jag får väl åka upp nån gång, måste bara ha tid vettu.
Mycket med skola, helgjobb å fester med klassen också.
Men nog ska jag kunna hitta lite tid nång gång. 😀
Ska inte flasha sönder telefonen heller, vet ju inte ens vilken mjukvara jag ska slänga in, mycket å läsa.
September 12, 2001
Stålis. Häng med på wiggans erbjudande.
Om jag känner honom rätt så kan det bli riktigt riktigt farlig men grymt kul.
Du lär nog få en riktigt trevlig kväll.
Jag skulle lätt anta det om det inte vore så förbenat långt att åka.
Apropå pilsner...att just chilinötter smakar så otroligt bra i kombination med pilsner är sannerligen en gudagåva.
Det är visst vetenskapligt bevisat att chilinötter gör att pilsner smakar bättre. 🙂
June 17, 2001
Chilinöten gör ölen godare och ölen gör alla tjejer godare (snyggare)
Så... ska vi starta med en chilinöt redanikväll grabbar?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Vi får väl dra förbi Citygross och köpa 1 kilo... shit vad brudarna kommer att bli snygga om man köper 1 kg chilinötter. Undra hur många bira man behöver till alla dom... puuhh
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 12, 2002
keffing wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=keffing]inte helix iaf... jag har sett hans *censur*
Å hur kommer det sig att du sett hans *censur*? 😕
i duschen på gympan.. duuh... vad tänkte du på?
Hmm, vet inte.. Men var iaf lite lustigt att du skulle ta upp att du just sett hans *censur*..
January 23, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=keffing][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=keffing]inte helix iaf... jag har sett hans *censur*
Å hur kommer det sig att du sett hans *censur*? 😕
i duschen på gympan.. duuh... vad tänkte du på?
Hmm, vet inte.. Men var iaf lite lustigt att du skulle ta upp att du just sett hans *censur*..
Inte tänkt på det innan men jag tror att länken i keffings signatur är sann för personen på bilderna ser verkligen ut som en kille som kan tänka sig att ha en hamster som avatar. 😀
July 19, 2001
Steel wrote:
Inte tänkt på det innan men jag tror att länken i keffings signatur är sann för personen på bilderna ser verkligen ut som en kille som kan tänka sig att ha en hamster som avatar. 😀
Japp, jag erkänner, det är jag som är killen som håller i kalsongerna 😉
Till saken hör också att keffings syrra gick in i rummet när han satt helt naken och allt det live i webcam 😀
January 23, 2002
HELIX wrote: [quote=Steel] Inte tänkt på det innan men jag tror att länken i keffings signatur är sann för personen på bilderna ser verkligen ut som en kille som kan tänka sig att ha en hamster som avatar. 😀
Japp, jag erkänner, det är jag som är killen som håller i kalsongerna 😉
Till saken hör också att keffings syrra gick in i rummet när han satt helt naken och allt det live i webcam 😀
Men vad är ni för människor egentligen 😮
Får nog stryka dig från min "träffa folk på NH"-lista. :cy:
2 Guest(s)