March 1, 2004
MULLVADEN wrote: [quote=festisMER][quote=chrippaz][quote=festisMER][quote=Pierre C][quote=festisMER]Alla jag känner här på forumet 😛
Jag med! 😀 (festisMER, chrippaz, jontez, Nord, DeDeath, .doedels) har säkerligen glömt nån, orkar inte tänka efter.
haha 😀 Stryk en från listan så är jag med 😉
Jag kan fråga nån moderator om dom kan editera bort ditt namn ifall du vill 8)
Mitt namn? Varför?
han tycker väl inte tycker om dig?? 🙄
Nee.. Inerst inne vet jag att han gillar mig.. nästan kär i mig tror jag O_O
October 24, 2003
Har märkt att det finns två vänersborgare till på forumet, dom kanske vore roligt att träffa..
Fackamato verkar vara en hygglig kille 😛 Förutom att han alltid kickar mig från #nordichardware för att jag kör med awayscript 😛 höhö..
Och jag kan inte glömma diskussionen om "luftkylning lägre än rumstemp" med Dark0 och x-per.. Skulle man kunnda fortsätta på 😛
Dom flesta forumiter verkar snälla 🙂
January 28, 2003
johan_lojan wrote: Och jag kan inte glömma diskussionen om "luftkylning lägre än rumstemp" med Dark0 och x-per.. Skulle man kunnda fortsätta på 😛
Det var väl iofs mestadels mellan x-per och nivaman?
Jag tycker det är GRYMT synd att Rutger inte var hemma då när den diskussionen höll på, x-per hade blivit lemlestad 😀
October 24, 2003
MrWeizel wrote: [quote=johan_lojan]Och jag kan inte glömma diskussionen om "luftkylning lägre än rumstemp" med Dark0 och x-per.. Skulle man kunnda fortsätta på 😛
Det var väl iofs mestadels mellan x-per och nivaman?
Jag tycker det är GRYMT synd att Rutger inte var hemma då när den diskussionen höll på, x-per hade blivit lemlestad 😀
mjo, nivaman var på "rätt" sida, sen så var x-per i spetsen på "fel" sida med Dark0 som livvakt.. :}
June 17, 2001
HELIX wrote: Var det inte Wigger som hade massa bilder på transvestiter ;););)
Jo, men det ligger lite mer bakom än det du skriver.
Jag hade kommit över ett gäng bilder och lyckades lura en och annan i forumet att utala sig om att de var heta innan jag avslöjade hela härligheten. Coore bland annat yttrade sig om att dom "brudarna" var fina.
The Crow: Har inte du redan en varning :arg:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 17, 2002
Kamelryttarn wrote: [quote=Fackamato]Tänk att sitta utanför en affär med kall läsk i handen, när solen skiner ute, 25+, prata 68k och ppc med [Ctrl] aka Dr. Spackel och Han som rider på Kameler 😉
Du och Noddan är mer än välkomna hem till mig under DH Summer om ni vill. Jag har alltid välkyld cola i kylen och vill det sig riktigt bra kan jag nog vispa ihop en riktigt grym milkshake. 😀
Bjud dem på ett avloppsrör. 😕
July 19, 2001
Alex aka NH|WiggeR wrote:
Jo, men det ligger lite mer bakom än det du skriver.
Jag hade kommit över ett gäng bilder och lyckades lura en och annan i forumet att utala sig om att de var heta innan jag avslöjade hela härligheten. Coore bland annat yttrade sig om att dom "brudarna" var fina.
Hehe, joo jag kommer ihåg det.. Själv skulle jag fan inte bangat 😀
January 4, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=M8TriX]ORKA ERA JÄVLA GEEEKS, VILL NI TRÄFFA VARANDRA FRÅN NH?? LOOOOOOOL
GEEKS WANNABE
Vi är INTE GEEKS WANNABE... Vi är GEEKS! 😀
haha.. bra svar.. 😀
ne men fasen, den är en hel hög man vill träffa. Men tänker inte dra upp en massa namn, då glömmer jag säkert någon...
Sen har man ju träffat en jäkla massa oxå.
Synd bara att många var så förbannat fega på DH och inte vågade presentera sig...
October 16, 2003
Coore wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=M8TriX]ORKA ERA JÄVLA GEEEKS, VILL NI TRÄFFA VARANDRA FRÅN NH?? LOOOOOOOL
GEEKS WANNABE
haha.. bra svar.. 😀
ne men fasen, den är en hel hög man vill träffa. Men tänker inte dra upp en massa namn, då glömmer jag säkert någon...
Synd bara att många var så förbannat fega på DH och inte vågade presentera sig...
kommer du till sommarn eller? 🙄
June 28, 2001
Coore wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=M8TriX]ORKA ERA JÄVLA GEEEKS, VILL NI TRÄFFA VARANDRA FRÅN NH?? LOOOOOOOL
GEEKS WANNABE
haha.. bra svar.. 😀
nu ska du inte vara sådär översocial av dig.
2 Guest(s)