May 17, 2002
Coore wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=M8TriX]ORKA ERA JÄVLA GEEEKS, VILL NI TRÄFFA VARANDRA FRÅN NH?? LOOOOOOOL
GEEKS WANNABE
Vi är INTE GEEKS WANNABE... Vi är GEEKS! 😀
haha.. bra svar.. 😀
ne men fasen, den är en hel hög man vill träffa. Men tänker inte dra upp en massa namn, då glömmer jag säkert någon...
Sen har man ju träffat en jäkla massa oxå.
Synd bara att många var så förbannat fega på DH och inte vågade presentera sig...
Skulle inte vi från NH kunna ha en egen avdelning på DH. Eller iaf två rader eller något i den stilen.
January 4, 2001
Bogus^ wrote: kommer du till sommarn eller? 🙄
Jag vet inte, grejjen är ju den att hultsfred är sammtidigt, och att välja mellan att dricka bira och träffa babes och dricka jolt och träffa nerdar.. hmm.. tja, inget svårt val direkt.. 😀
Men har jag inte råd med hultan så blir det ju lätt DH
MrWeizel wrote: [quote=Coore]Synd bara att många var så förbannat fega på DH och inte vågade presentera sig...
När Rutger och jag är klara med er efter DHW04 så kommer du ångra att du någonsin sa det :bgrin:
Fritt för tolkningar...
hahaha... vi får väl se ifall ni är lika kaxiga när ni väl är där... 😉
January 28, 2003
Coore wrote: [quote=MrWeizel]När Rutger och jag är klara med er efter DHW04 så kommer du ångra att du någonsin sa det :bgrin:
Fritt för tolkningar...
Tror nog inte att en 1.92 lång thaiboxare och en rapkäftad skåning är rädda för ett gäng porrsurfande nördar :bgrin:
August 20, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Coore][quote=MrWeizel]När Rutger och jag är klara med er efter DHW04 så kommer du ångra att du någonsin sa det :bgrin:
Fritt för tolkningar...
Tror nog inte att en 1.92 lång thaiboxare och en rapkäftad skåning är rädda för ett gäng porrsurfande nördar :bgrin:
Det här skulle jag vilja se!!! Synd att man inte kan komma till dh
September 12, 2001
Krqagyzzz wrote: tycker folk är lite för elaka mot Kråkan, han har sina ljusa sidor också. Glöm aldrig det.
Jodå...kråkan har sina ljusa sidor.
Tycker bara att det är attans kul att skoja lite med kråkan. 🙂
Man är inte riktigt omtyckt förrän folk skojar lite med en...
Av döma hur pass många som kan skoja lite med kråkan så verkar han vara riktigt omtyckt i forumet. 🙂
May 17, 2002
skiroy wrote: [quote=Krqagyzzz] tycker folk är lite för elaka mot Kråkan, han har sina ljusa sidor också. Glöm aldrig det.
Jodå...kråkan har sina ljusa sidor.
Tycker bara att det är attans kul att skoja lite med kråkan. 🙂
Man är inte riktigt omtyckt förrän folk skojar lite med en...
Av döma hur pass många som kan skoja lite med kråkan så verkar han vara riktigt omtyckt i forumet. 🙂
så kan man ju också se det.
January 28, 2003
skiroy wrote: [quote=MrWiesel] rapkäftad skåning
Hallå där...
Med tanke på vad du säger här så vill jag absolut inte stå nära dig. 🙂
Om vi är i en skidbacke så kommer du ändå bara se min rygg 😉
Vad skall man säga, om man räknar skånska som en extremitet av svenska, så är norrländska också det. Kontentan är att du och jag nog skall hålla oss till textkonversationer inbördes :bgrin:
January 4, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Coore][quote=MrWeizel]När Rutger och jag är klara med er efter DHW04 så kommer du ångra att du någonsin sa det :bgrin:
Fritt för tolkningar...
hahahha... åhfan.. då är vi ungefär lika långa... 🙂
January 28, 2003
Coore wrote: [quote=MrWeizel][quote=Coore][quote=MrWeizel]När Rutger och jag är klara med er efter DHW04 så kommer du ångra att du någonsin sa det :bgrin:
Fritt för tolkningar...
hahahha... åhfan.. då är vi ungefär lika långa... 🙂
Nu vet jag iofs inte vilken längd du syftar på, men det är Rutger som är 1.92 :bgrin:
January 28, 2003
Coore wrote: [quote=MrWeizel][quote=Coore] hahahha... åhfan.. då är vi ungefär lika långa... 🙂
Nu vet jag iofs inte vilken längd du syftar på, men det är Rutger som är 1.92 :bgrin:
Ja, då är jag och han ungefär lika långa... 😉
Hur är det nu med de personliga pronomen Kåre?
January 4, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Coore][quote=MrWeizel][quote=Coore] hahahha... åhfan.. då är vi ungefär lika långa... 🙂
Ja, då är jag och han ungefär lika långa... 😉
Hur är det nu med de personliga pronomen Kåre?
yeye, nu ska vi inte spamma här...
1 Guest(s)