August 5, 2003
July 8, 2003
Fan, röstade fel. Råkade rösta på Komplett, skulle vara db. Nog för att de är billigast i sverige men nu har jag väntat i snart en vecka på att få datorn. Det tog dem sån nedrans tid att leverera. 3 dagar från att den gick till packning tills att den skickades! *Gah!*
Jag är som en unge på julafton. Någon som vet hur det känns? Speciellt när julafton hela tiden blir uppskjutet...
April 16, 2003
Jag valde annan butik. Tänkte på pcbutiken.com. Dålig på svar i väntan på reklamerat grafikkort. Förvisso kom det fram till slut men efter mycket om och men.
Jag beställde datordelar från db.com och hämtade ut dom 2½ efter att jag fick ordern bekräftad. Tilläggas bör kanske att jag valde delar de hade på lager och inte sånt som skulle komma in senare.
August 5, 2003
September 8, 2003
DiDi wrote: Valde annan butik... nämligen Optimistic Solutions eftersom att de inte har öppet köp om man handlar direkt i deras butik... bah
db.com har jag inte haft problem med (tvärtom fick jag en XP 2600+ när jag beställt en 2400+) 😉
Är inne påmin 3e vänt-vecka nu från DB (köpt en ny dator) lika bra ifs för jag har ionte pengar nog att hämta ut den förrns på torsdag... skitstörande, alla komponenter e leveransklara utom moderkortet.. jag valde iaf DB har inte handlat hos ngn annan ifs men DB är ändå för sega..
Hoppas att jag nu får mycket bättre delar än vad jag beställde:-D
1 Guest(s)