June 23, 2002
keffing wrote: ni vet väl att vin diesel gillar penisar? asså han är gay... han skulle inte vilja något hellre än att komma innanför DINA byxor... mwahahahhaha
ne men seriöst, han e bög
Vad har det med detta att göra?
Han får väl vara gay om han vill.
Tråden handlade inte om massa rykten utan filmer han medverkat i.
March 19, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Odehn]Har för mig att han var med i Pitch Black. Kommer en ny film där han också är med i, The Cronicles of Riddick, som ska vara en uppföljare av Pitch Black. Rätta mig om jag har fel.
Du har lite fel.. Är inte uppföljaren utan det är filmen före pitch black.
Chronicles of Riddick, The (2004)
Also Known As:
Pitch Black 2 (2002) (USA) (working title)
Pitch Black 2: Chronicles of Riddick (2002) (USA) (working title)
Riddick (2002) (USA) (working title)
Ska det utspela sig innan menar du då?
August 16, 2002
macrus wrote: [quote=keffing]ni vet väl att vin diesel gillar penisar? asså han är gay... han skulle inte vilja något hellre än att komma innanför DINA byxor... mwahahahhaha
ne men seriöst, han e bög
Vad har det med detta att göra?
Han får väl vara gay om han vill.
Tråden handlade inte om massa rykten utan filmer han medverkat i.
asså vadå rykten? det är fakta... han sa det själv på tonight show me jay leno...
December 31, 2001
Han ser inte få gay ut på dessa bilder i alla fall och han har dejtat brudar.
August 16, 2002
Death On Wings wrote: Han ser inte få gay ut på dessa bilder i alla fall och han har dejtat brudar.
kay men vadå, han kanske gillar båda könen?
sen så ser ju inte alla bögar ut som snubbarna på queer eye for the straight guy precis
April 10, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Odehn]Har för mig att han var med i Pitch Black. Kommer en ny film där han också är med i, The Cronicles of Riddick, som ska vara en uppföljare av Pitch Black. Rätta mig om jag har fel.
Nej filmen utspelar sig 5 är efter pitch black insedenten om jag inte missminner mig
August 20, 2001
Tyrfing wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Odehn]Har för mig att han var med i Pitch Black. Kommer en ny film där han också är med i, The Cronicles of Riddick, som ska vara en uppföljare av Pitch Black. Rätta mig om jag har fel.
Nej filmen utspelar sig 5 är efter pitch black insedenten om jag inte missminner mig
Som jag förståt det ska filmen bara handla om den karraktär (Riddick) som han spelade i Pitch Black...
EDIT: David Hasslehof e grym när han sjunger på tyska :bgrin:
February 24, 2003
1 Guest(s)