September 12, 2001
Fia.B wrote: Jo, nu när solen och värmens tid börjar komma tillbaks tänkte jag att man måste ju ha någon bra musik i öronen när man strosar omkring och badar i ljuset. så kom nu med era skönaste sommarlåtar 😎
Nä du...
Det får så gärna snöa igen med full vinter en omgång till. 🙂
January 21, 2004
skiroy wrote: [quote=Fia.B]Jo, nu när solen och värmens tid börjar komma tillbaks tänkte jag att man måste ju ha någon bra musik i öronen när man strosar omkring och badar i ljuset. så kom nu med era skönaste sommarlåtar 😎
Nä du...
Det får så gärna snöa igen med full vinter en omgång till. 🙂
Äsch 😛 man kan ju inte äta glass i skidbacken heller.
April 18, 2003
Lagom till lön den här månaden kommer den ultimata sommarskivan som förhoppningsvis är så bra så att den kommer att rulla hela sommaren tillsammans med alla hans gamla klassiska skivor. Pratar naturligtvis om Bruckes Devils and Dust! Gissa om det är svårt att hålla sej från att leta reda på den på nätet, men har redan bokat den så det blir till att vänta. Biljetterna till sommarens konserter släpps imorgon, men oddsen att man ska få tag i dom är ju skyhöga så... men man måste ju försöka iaf 🙂
Annars funkar Wadlings Jag Är Monstret riktigt bra just nu.
Kanske inte din påse vad vet jag men du frågade ju efter BRA musik så 😉
December 27, 2003
Fia.B wrote: Jo, nu när solen och värmens tid börjar komma tillbaks tänkte jag att man måste ju ha någon bra musik i öronen när man strosar omkring och badar i ljuset. så kom nu med era skönaste sommarlåtar 😎
knappast! Jag har precis rakat av håret ( 😮 ) och mina ögon är väldigt känsliga för direkt soljus...
November 27, 2003
Graveworm - Behind the curtain of darkess ... nee men ska man ha sommarlåtar så är vi nog långt utanför mina genrer. Kanske lite Maiden?
Revelations, Where eagles dare, Rhyme of the ancient mariner (får mig att tänka på sommaren av högst personliga skäl iofs), Out of the silent planet, mm 🙂
//Andreas
2 Guest(s)