November 29, 2001
Hej gott folk.
Jag har precis vunnit ett system för kryptering av e-mails (för ökad säkerhet helt enkelt).
Själv är jag inte så intresserad men jag tänkte ge bort det till någon här i forumet. Visst är det trevligt med gratis saker men jag tänkte be er att bara delta i tävlingen om ni verkligen känner att ni har ett behov av en sådan här produkt.
För att tävla behöver ni bara göra en sak. Skriv ett svar här där ni motiverar varför just ni behöver detta system.
Ett i inlägg med en motivering per person.
Vinnaren kommer få sin "Secured eMail" i ett PM.
Så sätt igång och motivera. 🙂
November 29, 2001
Plexan wrote: [quote=UndaC][quote=Zyrus]jag fattar fortfarande inte.. till villken klient?
Outlook 2000, XP och 2003 under Windows 2000 och XP (förmodar att det även funkar under 2003)
Kan man köpa det här programmet någonstans annars? 🙂
October 6, 2003
Som alla vet jobbar jag på http://www.nordicgamers.se
Då och då händer det att jag måste skicka mycket privat mail som bara medlemmar inom NG.crew får läsa. Därav behöver jag programmet som mest.
En liten motivering var det där.
February 21, 2003
Motivering:
Eftersom jag för närvarande jobbar med ett projekt där SKF är beställare så skickar vi sekretessbelagt material mellan oss där jag bl.a. lämnar rapporter om hur projektet framskrider. Denna rapportering sker ju ständigt via e-post vilket betyder att skyddad kryptering är att föredra.
Sen måste man ju dessutom kunna skicka -mails utan att någon avundsjuk boyfriend sniffar. [Image Can Not Be Found]
Jag måste på något sätt säkra min mail dou to att jag hela tiden får så himla mycket bra erbjudanden om saker som är totalt nödvändigt och endast jag får köpa till just det underbara priset. Alltså är jag på något sätt utvald att få femti fina erbjudanden om dagen som jag inte har råd att förlora till någon annan!.. damn i neeed to secure my inbox.
2 Guest(s)