February 1, 2002
stormaz wrote: Usch va härligt me så mycket pengar, kan köpa precis vad man vill!
Jag hade ringt ner till den lokala datorbutiken och sagt vad jag skulle ha sen hade det fått kosta vad det kosta vill 🙂
skulle man bry sig så mkt om en bra dator då egentligen? jo kanske.. men jag tänkte då har man ju råd med grymmaste simulatorerna och värsta resorna överallt i världen i sitt eget plan.. och mkt mkt mer =)
May 23, 2001
Starscream wrote: [quote=stormaz]Usch va härligt me så mycket pengar, kan köpa precis vad man vill!
Jag hade ringt ner till den lokala datorbutiken och sagt vad jag skulle ha sen hade det fått kosta vad det kosta vill 🙂
skulle man bry sig så mkt om en bra dator då egentligen? jo kanske.. men jag tänkte då har man ju råd med grymmaste simulatorerna och värsta resorna överallt i världen i sitt eget plan.. och mkt mkt mer =)
HEhe iofs sant, men en av de spontana grejjerna man hade gjort iaf. Sen åkt ner till en skoteraffär och plockat några skotrar 🙂
November 16, 2002
Fan det värsta e nog att efter en sån tur skulle man nog antingen blivit rånad, skuten, dö i hjärtattack av chocken lr ha en så jävla otur att man skulle bli bankrupt några dar efter
men förmodligen så lever han/hon jävligt rikt och lyckligt resten av livet
"affe"vad i h**vete ska du med några politiker till?????????? 😮
1 Guest(s)