January 17, 2002
Dadde wrote: Här var -12 i veckan men bara -2,3 nu, snön var halv smält innan och nu är allt is, farligt att gå och cykla. Hatar vintern man blir förkyld och får astma mycket oftare än på sommarn.
Isdubb 🙂 Själv kan jag stoltsera med att jag inte har någon som helst allergi. Därför passar jag in överallt
January 23, 2002
CoLiC wrote: [quote=Dadde]Här var -12 i veckan men bara -2,3 nu, snön var halv smält innan och nu är allt is, farligt att gå och cykla. Hatar vintern man blir förkyld och får astma mycket oftare än på sommarn.
Isdubb 🙂 Själv kan jag stoltsera med att jag inte har någon som helst allergi. Därför passar jag in överallt
Jag har nog hellre lite allergi än att drabbas av alla dina olyckor 😛
June 23, 2002
Arny wrote: Bort med all jäkla snö och all kyla. Inte roligt att ha exercis när det är -26 grader. 🙁
Jag håller med, eller för några dagar sedan hade vi -15 urrh kallt som fan. Nu är det väl nollgradigt eller några minus.
Men jag vill ha bort den här jävla snön och ha sommar! 😡
Snö är bara kallt och jobbigt och irriterande.
June 23, 2002
Arny wrote: Fast å andra sidan är det inte roligt när det är 30 grader varmt heller. Man svettas så fort man tänker på att röra sig.
Jodå, inget fel på det. 😉
Det är iaf acceptabelt. Fast kan bli lite jobbigt när man ska sova, men på dagarna och när man är ute och så är det bara skönt enligt mig.
FInns en fördel med vintern jag gillar att ha kallt när jag ska sova så jag sover bra om nätterna, svårare att somna/sova på nätterna pga. värmen.
Första positiv jag kom på med vintern!
August 11, 2002
CoLiC wrote:
ÅHHHH! Snälla, bilder från Malmö får mig bara att vilja åka ut genom dörren och rulla hela vägen från Umeå till dig i min rullstol :((
gör så då det ska va nerförsbacke iaf enligt våran karta :bok:
Här är det nollgradit 1-2 dm snö, har åkt lite pulka idag 8)
1 Guest(s)