Dehman wrote: Lyckades med konststycket att först ställa fram klockan för att sedan komma på mitt misstag och ställa tillbaka till sommartid igen. :/
Varför blir jag inte förvånad?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 1, 2005
Poontus wrote: min HTC TyTN meddelade att den hade ställt om klockan till sommartid 😎
Och din superduper-mobil meddelade säkert att den även sökt 40 jobb åt dig för att du som slappis inte orkade göra det själv. 😉
(Säger jag som också har en Qtek/HTC som meddelade samma sak. Ska nog bli en HTC Touch Pro snart för övrigt. 😀 Orka vänta på iPhones upplåsning...)
August 16, 2003
dreamweaver, jag använder min HTC TyTN till: 1. väckarklocka. 2. surfa trådlöst från min säng för enklare grejer. 3. spela Harpan 😀
(tycker att den är för stor för att gå runt med och säkert för ömtålig för mitt jobb, och jag har inte orkat sälja den, och tills jag köper en laptop eller motsvarande så har jag gratis internet från mitt rum också.)
May 1, 2005
Marcan- wrote: Skräp telefon. Bättre att låsa upp iPhonen eller köpa en G1.
Det blir en HTC Touch HD istället. Kollade lite närmare på den och kan bara inte motstå den. 😛 Ett monster med 3,8" skärm och WVGA-upplösning! Smiskar iPhone i det avseendet, trots marginellt större i storlek.
Orka iPhone eftersom den inte kan låsas upp och att de inte fixat detta med parallella processer än. Interfacet och kvalitetskänslan skojar man inte bort dock.
Poontus wrote: dreamweaver, jag använder min HTC TyTN till: 1. väckarklocka. 2. surfa trådlöst från min säng för enklare grejer. 3. spela Harpan 😀
(tycker att den är för stor för att gå runt med och säkert för ömtålig för mitt jobb, och jag har inte orkat sälja den, och tills jag köper en laptop eller motsvarande så har jag gratis internet från mitt rum också.)
Jag går idag omkring med 2 st Qtek 8310 i fickan så en Touch HD (eller Pro) kommer inte göra det större i brallan (tolka fritt hehe).
Jag använder min mobil väldigt ofta för:
1. Tfn-samtal (såklart)
2. SMS & MMS
3. Kalender
4. Mail
5. Internet-surf (Google, hitta.se, Wiki och Västtrafik)
6. Väckarklocka
7. Kamera för enklare bruk (Touch HD har långt bättre kamera än iPhone. Dock ingen blixt som Pro.)
8. Dokument-redigering (grymt med stor skärm då)
9. GPS
10. Harpan 😀
11. Miniräknare
12. Tidtagarur (även om detta saknades i Qtek 8310 🙁 Totalmiss!)
1 Guest(s)