January 12, 2004
Kom och tänka på det iom denna tråden https://www.nordichardware.se/.....13325.html
Finns det några hederliga sådana här?
Nu menar jag inte sådana fjösar som fipplar med cd-skivor, utan det ska vara hederliga vinylskivor.
September 12, 2001
obelix wrote: [quote=Sortima]Hade jag haft råd hade jag lätt köpt massa vinyler men då med dubbla spelare och mixer 😉
Jag hade tre 1210:or, en Neumarkmixer och ca 2-3000 skivor, men jaggav skivorna till brorsan, ochsålde resten. ](*,) :bash:
😮 😮 😮
Du har just bevisat att du inte är helt frisk... 😉
November 4, 2001
skiroy wrote: [quote=obelix][quote=Sortima]Hade jag haft råd hade jag lätt köpt massa vinyler men då med dubbla spelare och mixer 😉
Jag hade tre 1210:or, en Neumarkmixer och ca 2-3000 skivor, men jaggav skivorna till brorsan, ochsålde resten. ](*,) :bash:
😮 😮 😮
WORD!!
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=obelix][quote=Sortima]Hade jag haft råd hade jag lätt köpt massa vinyler men då med dubbla spelare och mixer 😉
😮 😮 😮
Kan väl smått erkänna att jag ångrar att jag gjordemig av med allt.
hade även ett Nakamichidäck, technics stärkare och Rauna högtalare samt ett par hemmabyggen som hade 4 12" tryckkammarbasar i varje låda, det lät vill ja lova.
February 21, 2004
obelix wrote: [quote=skiroy][quote=obelix][quote=Sortima]Hade jag haft råd hade jag lätt köpt massa vinyler men då med dubbla spelare och mixer 😉
😮 😮 😮
hade även ett Nakamichidäck, technics stärkare och Rauna högtalare samt ett par hemmabyggen som hade 4 12" tryckkammarbasar i varje låda, det lät vill ja lova.
Altså får man göra så ? sådana saker är heliga! 4 12or i varje låda ? 😮 Give us some specs! spelade du mycket på klubbar och sånt eller ?
January 12, 2004
Sortima wrote: [quote=obelix][quote=skiroy][quote=obelix][quote=Sortima]Hade jag haft råd hade jag lätt köpt massa vinyler men då med dubbla spelare och mixer 😉
😮 😮 😮
Altså får man göra så ? sådana saker är heliga! 4 12or i varje låda ? 😮 Give us some specs! spelade du mycket på klubbar och sånt eller ?
Det var mest krogar i förorterna jag spelade på, med undantag när jag provade på Hamlet och sloppys.
Har inga specs, men vi skulle testa vad dom gick för, så vi lånade ett slutsteg på 2x500w och gav järnet, basarna slog inte igenom en enda gång, men jag spräckte diskanterna :bgrin:
När jag körde orbitern på tivoli, hade jag till förfogande något system som skulle vara häftigt..Typ 500watts högtalare..Nå jäkla stora lådor.
Inte speciellt fint ljud, men jäkligt högt.
Det kom folk från andra sidan Hörnösand och klagade när vi var där, tokspelade lite strax före stängningsdags..
Knallarna var också sura, dom kunde inte snacka med kunderna sa dom..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)