June 23, 2002
ViperBoyy wrote: jag vet inte hur...hehe jag kan inte sĂ„ mkt...startade den förn Ă„gra timmar sen? ska kolla mer pĂ„ de o sen fixa hemsida..o irc kanal kanske đ
tat lungt đ
Du kan kryssa i det i dj skiten dÀr du connectar till shoutcasten osv.
DÀr du gör alla instÀllningar, tex namn osv dÀr kryssar du i att den ska visa titeln.
October 16, 2003
fisken wrote: [quote=Dehman]Tycker det Àr löjligt att man mÄste betala. Det Àr ju gratisreklam för artisterna...
SUCK!
Det Àr som att det Àr OK att sno nÄgra skiftnycklar om man jobbar Ät BACO bara för att man kan visa dom för polarna.
Vart har moralen tagit vÀgen i samhÀllet?
de e inte samma sak... du kopierar ju dem bara....
aja
@viper om du bara har typ 2 lyssnare sÄ e det ingen som bryr sig om du inte har lisens... men det Àr upp till var och en för det Àr trots allt olagligt.
November 4, 2003
kanske för ni inte har lyssnat ffs =/ lyssn@@@
EDITT::OMOGET twinpixel #NH @ Q-NETTTTT
September 4, 2002
ViperBoyy wrote: [quote=m00pid00]Om du spelar lite In Flames för mig sÄ lyssnar jag.
(The Quiet Place)
japp om nÄn minut spelas "In Flames - The Quiet Place"
sĂ€g lite bra lĂ„tar dĂ„ som jag kan spela pĂ„ radion...sĂ€g en massa roliga bra lĂ„tar sĂ„ spelas dom đ
<-- Ze Happy
August 20, 2001
AlltsÄ jag har för mig att om man har en radiokanal för privat bruk, sÄ behöver man inte betala till STIM. Min internetradiokanal har jag bara för att jag ska slippa lyssna pÄ radio pÄ jobb. Det Àr bara jag (och ibland min farsa) som lyssnar pÄ den sÄ det kan de ju knappast klaga pÄ.
Men om man har en kanal som Àr public och mÄnga lyssnar pÄ den sÄ mÄste man betala...
May 19, 2003
ViperBoyy wrote: men assÄ om jag spelar en elvis lÄt sÄ kan dom ju inte ge honom pengar ... dahh kan spela hur mkt elvis jag vill...weiiweiwe för dom ska ju ge typ till "artisterna"
Inte riktigt sÄ det ligger till. Det Àr ju andra som köper rÀttigheterna för skiten efter han har dött.. Tror man kan köpa det 70 Är efter döden.
SÄ för att elvis Àr död betyder inte att ingen har rÀttigheterna.
2 Guest(s)