May 17, 2004
min säng gick sönder idag 🙁 upptäckte en stor reva i madrassen när jag skulle byta sängkläder det lucktade så mycket om sängen. till råga på allt så märkte jag snabbt att det inte var sängkläderna som stank(de var ju ändå nya), madrassen hade börjat ruttna. det visade sig att efter att jag hade tvättat mitt täcke några dagar innan (och det då smuttsiga paret sängkläder) och sedan klätt sängen med dem (då rena) så var täcket fortfarande lite blött. jag märkte det när jag la mig men brydde mig inte så värst mycket. tänkte väll att lite fukt skadar ingen men det gjorde det! ska imorn iväg och köpa en ny 🙁
March 10, 2002
Vitamin-C wrote: min säng gick sönder idag 🙁 upptäckte en stor reva i madrassen när jag skulle byta sängkläder det lucktade så mycket om sängen. till råga på allt så märkte jag snabbt att det inte var sängkläderna som stank(de var ju ändå nya), madrassen hade börjat ruttna. det visade sig att efter att jag hade tvättat mitt täcke några dagar innan (och det då smuttsiga paret sängkläder) och sedan klätt sängen med dem (då rena) så var täcket fortfarande lite blött. jag märkte det när jag la mig men brydde mig inte så värst mycket. tänkte väll att lite fukt skadar ingen men det gjorde det! ska imorn iväg och köpa en ny 🙁
Jaja, lika bra att säga det rakt ut, du är sängvätare. 😉
April 11, 2003
Fruitys wrote: Jag sover i soffan, räknas det också som en säng? :/
Kanske inte, men om du läser topik så står det "sovplats" inte säng. Så din soffa räknas som sovplats om du sover i den.
Edit. Btw, 2 bilder kommer imorgon. Batterierna va slut i kameran så dom laddas under natten. 😛
December 29, 2004
http://www.sailguide.com/Bilde.....09bild.htm
Här har ni min sovplats. Jag och min polare sover i den bakre sängen (kan inget om båtspråk). Min flickvän kommer att mönstra på i Härnösand och så sover hon och jag där bak medans min polare får sova där fram.
June 27, 2002
Marron wrote: Här sover jag!
80 tal..:)
May 1, 2003
Redfaction wrote: [quote=Marron]Här sover jag!
80 tal..:)
Jo, pappas gammla säng. Men jäklar va skön den är 😀
Perfekt med radion vid huvet med 🙂
November 29, 2003
dåren wrote: http://www.sailguide.com/Bilde.....09bild.htm
Här har ni min sovplats. Jag och min polare sover i den bakre sängen (kan inget om båtspråk). Min flickvän kommer att mönstra på i Härnösand och så sover hon och jag där bak medans min polare får sova där fram.
Fören och aktern. :bok:
July 6, 2005
Rune wrote: [quote=Fruitys]Jag sover i soffan, räknas det också som en säng? :/
Kanske inte, men om du läser topik så står det "sovplats" inte säng. Så din soffa räknas som sovplats om du sover i den.
Edit. Btw, 2 bilder kommer imorgon. Batterierna va slut i kameran så dom laddas under natten. 😛
"Sovplats" räknas som säng för mig, fast jag ligger hellre i min soffa för den är skönare..
Bilder kommer snart
March 14, 2004
dåren wrote: http://www.sailguide.com/Bilde.....09bild.htm
SEOT papa vilken båt! Fan vad avis jag blir! Är det din båt?
May 17, 2004
Dehman wrote: [quote=Vitamin-C]min säng gick sönder idag 🙁 upptäckte en stor reva i madrassen när jag skulle byta sängkläder det lucktade så mycket om sängen. till råga på allt så märkte jag snabbt att det inte var sängkläderna som stank(de var ju ändå nya), madrassen hade börjat ruttna. det visade sig att efter att jag hade tvättat mitt täcke några dagar innan (och det då smuttsiga paret sängkläder) och sedan klätt sängen med dem (då rena) så var täcket fortfarande lite blött. jag märkte det när jag la mig men brydde mig inte så värst mycket. tänkte väll att lite fukt skadar ingen men det gjorde det! ska imorn iväg och köpa en ny 🙁
Jaja, lika bra att säga det rakt ut, du är sängvätare. 😉
och nej jag är inte en sängvätare :arg:
jag for idag och kållade på sängar och hej vad alla kostar fast jag lyckades hitta en helt okey för 2400:- som jag tror jag ska köpa imorn.
jag fick annars ett ricktigt bra pris på två dyrare sängar, 5200:- för en genua nåtting och 8000:- för en Dux 1001 (mer än halva priset!) fast jag vet inte om jag käner mig så sugen på att lägga ut så mycket pengar...
jag far nog imorn och köper den för två och fyra.
För tillfället i en bäddsoffa eftersom vattensängen (kingsize) tar för stor plats i ettan jag bor i för tillfället..
(Har ingen digitalkamera.)
Planerar hyra en kåk framåt vintern..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 29, 2003
här är min säng. 🙂
Notera spegelväggen med pr0nbelysning. 🙄
March 10, 2002
whak wrote: här är min säng. 🙂
Notera spegelväggen med pr0nbelysning. 🙄
Hrmm nu måste jag tänka lite. Hjärtformad belysning, hårtott runt sängstolpen och raka ben? :-k
2 Guest(s)