Blue_Moon_ wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Ja såhär har väl mitt desktop sett ut det senaste halvåret vilket i min mening är ett bra betyg. Har inte tröttnat helt ännu i alla fall. 😉
Och nä jag har inte fler kanaler än 1:an, 2:an och 4:an så lägg av... :cy:
DesktopDu förresten Wiggan är det bara jag som inte ser dina bilder.. vill ju se hur MrDesktop har det nu för tiden.. 8)
oboy oboy! fint skrivbord!! nu måste du berätta hur du kunnat byta namn på startknappen! de vill jag med göra = ) sen så, hur fick du dit det där cpu tepen mm mm.. på skrivbordet? tell me.. :wide:
Tack tack! 🙂
Inte helt oväntat är det samurize plus ett antal plugins som ligger bakom de olika interaktiva delarna på skrivbordet. Tog faktiskt ett tag att få till det men jag fick mycket inspiration från en annan kille som gjorde något liknande. Stilrent och lungt för ögonen var mitt mål och det är jag nöjd med.
Tekniknörd som gillar att träna.
November 8, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman] Tack tack! 🙂
Inte helt oväntat är det samurize plus ett antal plugins som ligger bakom de olika interaktiva delarna på skrivbordet. Tog faktiskt ett tag att få till det men jag fick mycket inspiration från en annan kille som gjorde något liknande. Stilrent och lungt för ögonen var mitt mål och det är jag nöjd med.
ok. :wide:
men hur gjorde du ? tex. byta namn på startknappen.... var hittar man dessa plugins?
Just det.. glömde startknappen. 🙂
Jag måste tyvärr erkänna att jag inte kommer ihåg vilket program jag använde.. det var några ändringar i registret i alla fall om jag inte missminner mig. Ska se om jag kan hitta info om det.
November 8, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Just det.. glömde startknappen. 🙂
Jag måste tyvärr erkänna att jag inte kommer ihåg vilket program jag använde.. det var några ändringar i registret i alla fall om jag inte missminner mig. Ska se om jag kan hitta info om det.
jasså där ser man! så du använde alltså ett program.. jahaja..... jo mer info skulle vara sin vikt värd i guld! kram :wide:
Haha jo informationen bara flödar för tillfället.. :bgrin:
Nä men nu tror jag att jag hittat det programmet jag använde och en guide hur det gick till!
Har inte testat själv ännu men här finns det i alla fall.
Ändra text på startmeny knapp
November 8, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Haha jo informationen bara flödar för tillfället.. :bgrin:
Nä men nu tror jag att jag hittat det programmet jag använde och en guide hur det gick till!
*krama om* =D
November 8, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Haha jo informationen bara flödar för tillfället.. :bgrin:
tja tack ska du ha woxxman! nu står det nått som jag inte ska avslöja här på min startmenyknapp :wide:
btw, nu när man är haxxor å allt så är de väl bara å ta sig an detta med?
http://users.cybercity.dk/~dsl6178/bios/Bioslogo.html
nån som har testat kanske?
Blue_Moon_ wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Haha jo informationen bara flödar för tillfället.. :bgrin:
tja tack ska du ha woxxman! nu står det nått som jag inte ska avslöja här på min startmenyknapp :wide:
Det var så lite så, rätt bra att jag hittade den faktiskt så att jag kan göra om det när man installerar om XP nästa gång. 😉
Jag har personligen inte testat det där med bioslogga men testa du, jag håller tummarna.. 😀
March 5, 2002
Tjo... Här är mitt skrivbord, orkade inte fixa mer med sammmmmmurize nu, det blir senare.
March 5, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Haha jo informationen bara flödar för tillfället.. :bgrin:
jag har testat det på mitt gamla abit kt7-a, funkar finfint, står AMD med fina gröna bokstäver nu vid uppstart :bgrin:
SammyBoy wrote: Fråga: Alla ni som kör med litestep eller samurice osv. + en massa plugins, förbrukar inte det en massa systemresurser? Vad gör ni när bi villl få ut så mky kräm som möjligt ur spelen? Stänga av all kosmetika?
Nja det var ett tag sedan jag körde litestep men om jag inte minns fel är det mycket minre krävande än explorer-shellen.
Den uppsättningen jag har i Samurize tar ungefär 14MB-minne och CPU-användning ligger mellan 0-1% så det är inga som helst problem för mig i alla fall.
December 19, 2000
Har en ny nu..som jag tänkte jag kunde visa nu när tråden kom upp igen.
Finns HÄR
January 15, 2002
Naughtyboy_2000 wrote: Har en ny nu..som jag tänkte jag kunde visa nu när tråden kom upp igen.
Finns HÄR
Jag som tyckte mitt va snyggt 🙁 Måste säga att ditt är det snyggaste jag sett 😉
June 17, 2001
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Ja såhär har väl mitt desktop sett ut det senaste halvåret vilket i min mening är ett bra betyg. Har inte tröttnat helt ännu i alla fall. 😉
Och nä jag har inte fler kanaler än 1:an, 2:an och 4:an så lägg av... :cy:
DesktopDu förresten Wiggan är det bara jag som inte ser dina bilder.. vill ju se hur MrDesktop har det nu för tiden.. 8)
Jag har lagt ner att mecka med skrivbordet för mycket. Jag kom fram till att ju snyggare man har desto buggigare blir det. Så nu ser mitt bara ut såhär... http://hem.ektv.nu/~ekt003571/Blandat/desktop.JPG
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Naughtyboy_2000 wrote: Har en ny nu..som jag tänkte jag kunde visa nu när tråden kom upp igen.
Finns HÄR
Det där e j*vligt nice, nästan bud på att återuppta kampen
gj Nååty
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)