June 17, 2001
Dom är riktigt bra, köpte deras första skiva 1999 och inte missat ett skivsläpp sen dess.
Synd att Fred har fått lite storhetsvansinne.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 5, 2001
January 30, 2001
July 25, 2001
Dock så finns det ju band som fixar det där med rap o metal. Kolla på System of a Down. Lite halvrap är det allt som de kör. Toxcity äger 5000GB av bootlegs med Limpsen. Btw Linkin Park gjorde det bättre. Sen att de kallar Slipknots fans för feta 14 åringar ger mig bara åsikten att de kan dra åt pip.... ni fattar.
September 24, 2001
Fattar inte hur man kan komma så långt på Sån skit, jag menar hör ni inte hur han sjunger ,,inte en ton rätt. Otajta som ett punkcoverband med snittålder på 9. Det är väl bara att människan är riktigt lättlurad. Jag brukar kunna acceptera alla musiksmaker och lyssnar på det mesta, men jag tycker att dom som spelar ska åtminstonde kunna det bättre än mig . Det mesta av newmetal vågen eller vad det heter är ganska "redan gjort fast bättre" med undantag för vissa.
btw, är inte hans farsa typ skivbolags boss?
fast det är klart det spelar ju ingen roll för det har ju säkert inte hjälpt dom .
1 Guest(s)