January 22, 2006
Tjenare.
Måste höra med er asså, jag är så j*kla 100% på att det finns en Fantomen film! Alltså nu tänker jag på Fantomen från serie tidningarna och inte typ "Fantomen på operan". Men jag har för mig att man såg det på reklam för ett antal år sedan att den var "bästa film valet" och sedan när dom visade fodralet på filmen så satt fantomen på sin döskalle "fåtölj".
Är jag helt ute å cyklar eller stämmer detta? Ngn som vet vart man kan köpa denna film? Eller kanske ngn som har och är sugen på att sälja den?
MvH Lehto
August 11, 2002
Lehto wrote: Aa, då verkar det finnas ensådan film ändå 😀 Fasen vart kan man få tag på den då...?
BTW det finns ju inte alls en tråd om sådant. "Vad heter filmen"
Jag vet ju redan vad filmen heter undrar bara om Fantomen filmen finns.
"Den officiella "Vad heter låten/filmen"-tråden"
Det finns, men den är i mitt tycke skitdålig.
:spy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 22, 2006
Snorch wrote: Du vet vad filmen heter och frågar sen om den finns? 🙄
Öhh, alla vet väll om Fantomen? Min fråga var om det verkligen fanns en Fantomen film... För jag har kollat runt på cdon.com, discshop.se m.fl utan att hitta den.
Så ja, jag hade mina aningar att den fanns men var inte säker eftersom den inte vrekade finnas å köpa ngn stans.
March 14, 2001
Lehto wrote: [quote=Snorch]Du vet vad filmen heter och frågar sen om den finns? 🙄
Öhh, alla vet väll om Fantomen? Min fråga var om det verkligen fanns en Fantomen film... För jag har kollat runt på cdon.com, discshop.se m.fl utan att hitta den.
Så ja, jag hade mina aningar att den fanns men var inte säker eftersom den inte vrekade finnas å köpa ngn stans.
Jo visst det är möjligt, inte för att jag visst det men men, hur som helst skrev du fortfarande "Jag vet ju redan vad filmen heter undrar bara om Fantomen filmen finns" och det låter lite småskumt. 😛
1 Guest(s)