Visste inte att exorcister fortfarande fanns|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Visste inte att exorcister fortfarande fanns
skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
sp_UserOfflineSmall Offline
699429
August 19, 2004 - 9:07 pm
sp_Permalink sp_Print

bjorne wrote: Det finns alltid det som misslyckas, de som misslyckas sticker alltid ut. Anabola steroider är inget mirakelpreparat, de flesta som tagit det märker man inte så jättestor skillnad på, såviare de inte kurar väldigt ofta. Men eftersom folk sitter inne med så mycket fördommar så berättar dem inte för er att de kurat. Dina kompisar berättare heller inte att de snorta lite pulver på festen igår eller tog sig en joppe den där kvällen ni såg en film.
Mår man piss ska man naturligtvis inte bedöva sig med varken narkotika eller alkohol. Mår man dock prima, är ansvarsfull och har respekt för drogerna så är de inte speciellt farliga.

Människan har igenom alla tider skyllt diverse problem på ex häxor, folk som är otrogna emot gudare osv. Människans flock är samhället man lever i, man vill naturligtvis hitta ett svart får att skylla alla problem på, i dagens Sverige är narkotika svartingen. Det pumpar ut propagande emot droger vart du än går. Folk blir indoktrinerade, alla VET hur farligt narkotika är, alla vet hur hemska och otrevliga all narkotika är. Dock är det väligt få som vet varför de tycker som de gör.

Hehehehe...vissa är verkligen hjärntvättade.

Det finns mängder av idrottsmän som bevis för vad anabola kan ställa till med. Detta trots att många har stått under nogrann läkarkontroll, det finns fler effekter av anabola än vad vi har diskuterat tidigare.

Vilka tror du dom bieffekterna är?

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
699432
August 19, 2004 - 9:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Kizo wrote: Du är en colombiansk knark-kung som vill få större andelar av svenska marknaden.

snackar du om mig nu 😉

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1644
699433
August 19, 2004 - 9:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Kizo wrote: [quote=bjorne]Skriver en massa skit...Blah blah blah.

Först och främst. Börja inte snacka skit om Skiroys polare eftersom du inte vet vad du pratar om. (Jag vet inte heller hur det ligger till, så fråga inte.)
Och sen, jag har nog kommit på dig.
Du är en colombiansk knark-kung som vill få större andelar av svenska marknaden.

Vill du något annat så svarar jag via pm.

Kizo
Member
Medlem
Forum Posts: 5235
699439
August 19, 2004 - 9:11 pm
sp_Permalink sp_Print

bjorne wrote: [quote=Kizo][quote=MrWeizel]Bjorne, tror du på tomten?

Ja, alltså, jag gör det.
För jag vet ingen som BEVISAT att han inte finns.
För allt snack om att han måste vara väldigt snabb etc, det är ju bara en teori, eller hur?
Och för övrigt tror jag tomten går på anabola, för han är så snäll och stor.

När sa jag att man måste tro på något för att det inte är bevisat att det inte är så? Jag har däremot sagt att man inte ska lämna öronen stängda bara för att det verkar tämligen orimligt att fallet skulle vara annorlunda.

Bra, alltså utesluter du inte att tomten finns? Vad kul! Då ska jag be honom stoppa något fint i din strumpa i år!

Vitamin-C
Member
Medlem
699443
August 19, 2004 - 9:12 pm
sp_Permalink sp_Print

bjorne svara nu och skriv alla saker som är bra med droger och sen alla dåliga saker.

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
699445
August 19, 2004 - 9:13 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote:
Hehehehe...vissa är verkligen hjärntvättade.

Det finns mängder av idrottsmän som bevis för vad anabola kan ställa till med. Detta trots att många har stått under nogrann läkarkontroll, det finns fler effekter av anabola än vad vi har diskuterat tidigare.

Vilka tror du dom bieffekterna är?

Finns alltid de som misslyckas, och säger återigen, de som misslyckas sticker ut. Det finns de som pumpar sig fulla med alla möjliga preparat, visst. Men sedan finns det också de som kör på lite mer populära preparat och klarar sig alldeles utmärkt, de här som gör det utgör större delen av de som använder steroider.

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
699452
August 19, 2004 - 9:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Vitamin-C wrote: bjorne svara nu och skriv alla saker som är bra med droger och sen alla dåliga saker.

Det finns några hundratusen olika droger, kan inte allt om alla. Du får gärna skicka ett pm till mig ifall du har någon fråga så ska jag försöka ge dig ett bra svar.

Men för att ändå ge dig något, så kan jag citera en väldigt vis man:
Ersätt "acid" med valfri titel på en drog.

"Acid is not for every brain .... Only the healthy, happy, wholesome, handsome, hopeful, humorous, high-velocity
should seek these experiences. This elitism is totally self-determined. Unless you are self-confident, self-directed, self-selected, please abstain. "
- Timothy Leary

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
699461
August 19, 2004 - 9:21 pm
sp_Permalink sp_Print

bjorne wrote: Citera mig gärna där jag sagt det.

bjorne wrote: Men fick aldrig svar på frågan, varför ska en majoritet få bestämma över en minoritets kroppar? Är det ett sådant samhälle du vill ha?

bjorne wrote: Varför har majoriteten av befolkningen rätt att bestämma hur en minioritet ska leva

bjorne wrote: Varför ska majoriteten ha rätten att bestämma över minoritetens kroppar?

Tre gånger bara i denna tråden. Om du fortfarande inte förstått, så är det demokrati när MAJORITETENS VILJA styr.

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
699464
August 19, 2004 - 9:23 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: [quote=bjorne]Citera mig gärna där jag sagt det.

bjorne wrote: Men fick aldrig svar på frågan, varför ska en majoritet få bestämma över en minoritets kroppar? Är det ett sådant samhälle du vill ha?

bjorne wrote: Varför har majoriteten av befolkningen rätt att bestämma hur en minioritet ska leva

bjorne wrote: Varför ska majoriteten ha rätten att bestämma över minoritetens kroppar?

Tre gånger bara i denna tråden. Om du fortfarande inte förstått, så är det demokrati när MAJORITETENS VILJA styr.

Vet du överhuvudtaget vad termen "demokrati" står för? Jag har väl aldrig sagt att jag inte vill ha folkstyre, har dock sagt att jag inte tycker att en majoritet ska få bestämma över en minioritets kroppar.

* Allmän och lika rösträtt
* Fria och hemliga val
* Yttrandefrihet
* Rörelsefrihet?
* Religionsfrihet
* Åsiktsfrihet?
* Pressfrihet?
* Rättsskydd?

Det är vad som krävs för att det ska vara en demokrati, vilken av alternativen har jag sagt att jag vill ha bort?

Vitamin-C
Member
Medlem
699471
August 19, 2004 - 9:27 pm
sp_Permalink sp_Print

hur vill du att vi ska styra sverige? ska vi bli komunister?

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
699473
August 19, 2004 - 9:29 pm
sp_Permalink sp_Print

bjorne wrote: Finns alltid de som misslyckas, och säger återigen, de som misslyckas sticker ut. Det finns de som pumpar sig fulla med alla möjliga preparat, visst. Men sedan finns det också de som kör på lite mer populära preparat och klarar sig alldeles utmärkt, de här som gör det utgör större delen av de som använder steroider.

Nu pratar du väl ändå i nattmössan här.

Läste du vad jag skrev?

skiroy wrote: Detta trots att många har stått under nogrann läkarkontroll,

Vari ligger misslyckandet?
Jag upprepar ännu en gång...det kan gå väldigt fel fast man står under läkarkontroll och intar mer kända och "populära" preparat.

En gemensam sak med substanser vi talar om här är att det kan gå väldigt fel trots mindre mängder för du vet aldrig på förhand hur kroppen och hjärnan reagerar.

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
699475
August 19, 2004 - 9:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Vitamin-C wrote: hur vill du att vi ska styra sverige? ska vi bli komunister?

Har du en anig om hur kommunism funkar, har en känsla över att du inte har det, då du skriver något som detta ovan.

Jag står för liberalism, ifall du nu finner det intressant.

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
699488
August 19, 2004 - 9:38 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: Detta trots att många har stått under nogrann läkarkontroll,

Jag upprepar ännu en gång...det kan gå väldigt fel fast man står under läkarkontroll och intar mer kända och "populära" preparat.

En gemensam sak med substanser vi talar om här är att det kan gå väldigt fel trots mindre mängder för du vet aldrig på förhand hur kroppen och hjärnan reagerar.

Undrar ju ifall du läser vad jag skriver, men hur som helst. Sjävklart kan allt snetända, precis som du kan få en psykos när du hoppar ner i en pool kan du börja utveckla bröstmjölk när du kör en steroid-kur. Visst det händer, men är fruktansvärt ovanligt, så pass ovanligt att jag aldrig läst om ett faktiskt exempel som jag vet om att han existerat. Dock finns det de som tappat hår, fått sina njurar överbelastade osv, dock har det återgått till normalt efteråt. Dock kan jag erkänna att steroider kan vara tämligen osäkra att köra på då alla kan drabbas av otur. Tycker dock det ska vara upp till var och en att avgöra ifall man vill ta risken eller inte.

Vitamin-C
Member
Medlem
699491
August 19, 2004 - 9:41 pm
sp_Permalink sp_Print

komunismen

komunismen är en form utav sosialimsen grundad utav Karl Marx. den går ut på att man ska ta makten i en revolosion (snabbt överta makten och "revolosionera" sammället), alla ska vara "lika" och allt "lika" fördelat. de menar att alla ska belönas för det arbvete de gör och de ska alla göra det arbete de kan och göra det på bästa sätt. en del men grunden av komunismen, den är dålig. har jag något om bakfoten så kan gärnana någon som inte är allt för vresigrätta mig

men men hur vill du att sverige ska vara då?? hur vill du att sverige ska vara då?!?!

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
699497
August 19, 2004 - 9:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Vitamin-C wrote: komunismen

komunismen är en form utav sosialimsen grundad utav Karl Marx. den går ut på att man ska ta makten i en revolosion (snabbt överta makten och "revolosionera" sammället), alla ska vara "lika" och allt "lika" fördelat. de menar att alla ska belönas för det arbvete de gör och de ska alla göra det arbete de kan och göra det på bästa sätt. en del men grunden av komunismen, den är dålig.

men men hur vill du att sverige ska vara då?? hur vill du att sverige ska vara då?!?!

Efter anarkism så är liberalism så långt från kommunism du kan komma. Beskrivningen ovan på kommunism är ju inte i det bästa laget, men det spelar ingen roll nu.

Jag skrev innan att jag står för liberalism, vet du inte vad det är så surfa in på google och sök.

Pim_
Member
Medlem
Forum Posts: 3947
699501
August 19, 2004 - 9:51 pm
sp_Permalink sp_Print

bjorne wrote: [quote=skiroy] Detta trots att många har stått under nogrann läkarkontroll,

Undrar ju ifall du läser vad jag skriver, men hur som helst. Sjävklart kan allt snetända, precis som du kan få en psykos när du hoppar ner i en pool kan du börja utveckla bröstmjölk när du kör en steroid-kur. Visst det händer, men är fruktansvärt ovanligt, så pass ovanligt att jag aldrig läst om ett faktiskt exempel som jag vet om att han existerat. Dock finns det de som tappat hår, fått sina njurar överbelastade osv, dock har det återgått till normalt efteråt. Dock kan jag erkänna att steroider kan vara tämligen osäkra att köra på då alla kan drabbas av otur. Tycker dock det ska vara upp till var och en att avgöra ifall man vill ta risken eller inte.

Då kan jag gå i god för att det händer, och ibland hinner kroppen inte återgå till normalt för att resten lägger av innan....

Vitamin-C
Member
Medlem
699502
August 19, 2004 - 9:52 pm
sp_Permalink sp_Print

såklart jag vet att du stod för liberalism (ursäckta om jag stavar fel) men du fråga om jag visste vad det var och jag svarade med ett relativt dåligt svar och mer tror jag du inte kan få utav mig då jag itne alltid är bäst på att beskriva när jag skriver. men ska man inte svara eller??

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
699505
August 19, 2004 - 9:54 pm
sp_Permalink sp_Print

bjorne wrote: Vet du överhuvudtaget vad termen "demokrati" står för? Jag har väl aldrig sagt att jag inte vill ha folkstyre, har dock sagt att jag inte tycker att en majoritet ska få bestämma över en minioritets kroppar.

* Allmän och lika rösträtt
* Fria och hemliga val
* Yttrandefrihet
* Rörelsefrihet?
* Religionsfrihet
* Åsiktsfrihet?
* Pressfrihet?
* Rättsskydd?

Det är vad som krävs för att det ska vara en demokrati, vilken av alternativen har jag sagt att jag vill ha bort?

Demokrati, kommer av grekiskans demos och krati, vilket betyder folk och vilja/styre.

Jag vill veta hur din demokrati ser ut, där majoriteten INTE bestämmer över minoriteten. För det är en grund för demokratin, majoriteten bestämmer.

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
699507
August 19, 2004 - 9:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Håller med bjorne ang. olika saker. Men att ens försöka försvara droger är rent åt helvete, visst testa du, men skriv inte här att det är ofarligt. 😕

Kizo
Member
Medlem
Forum Posts: 5235
699513
August 19, 2004 - 9:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjarnes liberarism går ut på att alla ska ha rätt att göra precis vad de vill. Men vi ska ha ett styre så att folk inte kan göra precis vad de vill.

Bamse wrote: Jag har väl aldrig sagt att jag inte vill ha folkstyre

Eller så skulle vi ha ett styre, men som tillåter oss att göra precis vad vi vill.
Jag tänkte i alla fall gå ut och mörda någon nu, för jag har lust.
Men vänta, det stör ju någon annan.
Näe, jag ska nog bli hög och snetända på nån drog istället. För det är bra.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 54
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL