November 27, 2003
Är på tiden Alvbåge kom med. Han kommer väl vara den eviga tvåan efter Isaksson, men fortfarande ska han vara med i sådana här sammanhang, absolut.
Karl Svensson vet jag för lite om, men han kommer knappast spela så det känns som det kvittar. Östlund har väl en härlig inställning bitvis, synd bara att det kan övergå i bindgalen ibland.
Annars finns det väl inte så mycket att säga, vi har inte så våldsamt mycket att välja på.
//Andreas
August 7, 2001
Östlund = Petad i southampton, inte matchtränad och känns som en säkerhetsrisk. Så jag tycker det beslutet känns självklart.
Alvbåge är en bra målvakt som behöver hänga med och bara vara där, han ska absolut inte spela.
Karl Svensson är en talang men det känns lite skumt att placera jokern i backlinjen.
Fredrik Stenman känns självklar. Istället för Östlund.
Jonsson ut -> Hysén in. Visst Hysén är i en svacka men han är en förbannat bra spelare. Inte så många internationella spelare som vet hur han spelar.
Men jag repekterar Lasse lagerbäcks beslut. Han har nog en tanke som man inte tänker. Han har ju lyckats innan.
January 7, 2006
Jag har väl lite svårt att bestämma mig för hur truppen ska se ut, men Bengt Andersson ska vara andramålvakt
Startelvan i första matchen bör, enligt mig, se ut som följande:
Andreas Isaksson
Niclas Alexandersson-Teddy Lucic-Olof Mellberg-Erik Edman
Mattias Jonson eller Christian Wilhelmsson(beror väldigt mycket på dagsform, när "chippen" har bra form bleknar Jonson i jämförelse)-Tobias Linderoth-Fredrik Ljungberg
Anders Svensson som offensiv mittältare
Zlatan-Henke
1 Guest(s)