November 6, 2001
Fick min invite via Bredbandsbolaget idag.
Första intrycket är att interfacet är riktigt dåligt. Det verkar vara utformat för HTPCs så man använder bara tangentbordet, vilket känns krystat och inte särskilt användarvänligt.
Utbudet av filmer är sådär. Kände igen kanske en tiondel av filmerna, resten var mest utfyllnad.
I huvudmenyn kan man välja TV series eller Movies, dock finns det inga TV-serier att välja för tillfället.
Kvaliteten på filmen verkar vara runt DVD-nivå. Hittade inga inställningar för att få HD-upplösning.
Kollar på min första film nu, fick inte se nån reklam innan men det kommer kanske senare.
TL;DR: Dåligt interface, halvdåligt filmutbud, ickeexisterande serieutbud, schysst videokvalitet.
April 18, 2003
Glor lite på det nu, verkar värre än tv så tillvida att man kan inte göra nått åt reklamen, på en tv byter man ju kanal men voddlern är låst medans den rullar, går inte ens att slå av normalt vad jag hittat medans reklamen rullar. Väl filmen rullat igång så går det att spola, osv som normalt. Väldigt klent utbud än så länge men det kanske kommer mer. Inga tv-serier alls. Kvalitén verkar vara DVD på det jag glott på hitills.
January 13, 2003
http://www.getsatisfaction.com.....player_exe
Är bara att fortsätta spy över voddler.
2 Guest(s)