January 14, 2002
google... första sidan som kom upp..
January 20, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=pompougnac]Kandidat #1 till "Världens skabbigaste bil".
om du kallar en 240 världens skabbigaste bil så märks det att du bor på en ö utan biler eller något i den stilen...
Nej jag bor definitivt inte på någon ö, men det är fortfarande en stark kandidat till världens skabbigaste bil. Aaa visst, smaken är som baken, men jag känner då inte många som vill ha den skrothögen i sitt garage.
January 20, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=pompougnac] Nej jag bor definitivt inte på någon ö, men det är fortfarande en stark kandidat till världens skabbigaste bil. Aaa visst, smaken är som baken, men jag känner då inte många som vill ha den skrothögen i sitt garage.
du känner inte mig!
Uppenbarligen inte 😀
May 17, 2002
pompougnac wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=pompougnac] Nej jag bor definitivt inte på någon ö, men det är fortfarande en stark kandidat till världens skabbigaste bil. Aaa visst, smaken är som baken, men jag känner då inte många som vill ha den skrothögen i sitt garage.
du känner inte mig!
Uppenbarligen inte 😀
men kolla bara på denna bild:
http://cvolvo.com/Central/Ilderton0799/Ilderton-2000/242GT-1980.jpg
grym! (eller kanske inte, men lite cool är den allt, iaf ovanlig)
January 20, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=pompougnac][quote=Krqagyzzz][quote=pompougnac] Nej jag bor definitivt inte på någon ö, men det är fortfarande en stark kandidat till världens skabbigaste bil. Aaa visst, smaken är som baken, men jag känner då inte många som vill ha den skrothögen i sitt garage.
du känner inte mig!
Uppenbarligen inte 😀
men kolla bara på denna bild:
http://cvolvo.com/Central/Ilderton0799/Ilderton-2000/242GT-1980.jpg
grym! (eller kanske inte, men lite cool är den allt, iaf ovanlig)
*Sätter frukostflingorna i halsen*
Ja om man vill ragga runt korvkiosken så är ju det där ett prima åk... Det är mycket möjligt att den går hur länge som helst utan att gå sönder, men jag skulle gärna vilja ha en bil som jag stolt rullade på gatorna med, och slapp skämmas över.
May 17, 2002
pompougnac wrote:
Ja om man vill ragga runt korvkiosken så är ju det där ett prima åk... Det är mycket möjligt att den går hur länge som helst utan att gå sönder, men jag skulle gärna vilja ha en bil som jag stolt rullade på gatorna med, och slapp skämmas över.
alltså en 242gt är ingen kormvmojsraggarbil, det är ett samlarobjekt.
January 20, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=pompougnac]
Samlarobjekt för vissa då... Jag samlar hellre på vackra bilar då, men om du tycker denna är vacker så får du gärna ha den i ditt garage bara jag slipper se den 😉
May 17, 2002
pompougnac wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=pompougnac]
Samlarobjekt för vissa då... Jag samlar hellre på vackra bilar då, men om du tycker denna är vacker så får du gärna ha den i ditt garage bara jag slipper se den 😉
hmm, tror aldrig jag kommer köpa mig en 242GT, tycker bara den är lite speciell..
January 20, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=pompougnac][quote=Krqagyzzz][quote=pompougnac]
hmm, tror aldrig jag kommer köpa mig en 242GT, tycker bara den är lite speciell..
Ja, men det är skillnad på att vilja _ha_ en bil och tycka att den är _speciell_... jag kan också tycka att GT'n är speciell i sitt utförande, men det innebär inte automatiskt att jag vill ha en. Du kanske tycker likadant jag vet inte; unika bilar kan vara roliga att titta på, men man vill inte alltid äga dessa bilar... bara om de är unika och snygga samtidigt, vilket inte passar in på GT'n.
May 17, 2002
pompougnac wrote: Ja, men det är skillnad på att vilja _ha_ en bil och tycka att den är _speciell_... jag kan också tycka att GT'n är speciell i sitt utförande, men det innebär inte automatiskt att jag vill ha en. Du kanske tycker likadant jag vet inte; unika bilar kan vara roliga att titta på, men man vill inte alltid äga dessa bilar... bara om de är unika och snygga samtidigt, vilket inte passar in på GT'n.
jo det är väll så..
May 17, 2002
sablar vad dyra de är:
http://www2.blocket.se/view/23.....038;city=0
vem betalar 27' för en volvo från -79?
January 20, 2003
Krqagyzzz wrote: sablar vad dyra de är:
http://www2.blocket.se/view/23.....038;city=0
vem betalar 27' för en volvo från -79?
😮 😮 😮
Ja de är ju samlarobjekt 😉
3 Guest(s)