February 3, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=LorD_Kvadd]240 äger. Håller för det mesta och går oftast bra.
Gillar am fronten.
synd bara att 242gt inte verkar ha AM-fronten..
Nej men den verkade ha något liknande..Såg en till salu inne i eslöv en gång. Men dom skulle nog ha typ en 30 papp för den :cy:
Men maken till bil får man leta efter.
January 20, 2003
Gueno wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Kandiderar också till världens bästa motorer... Vad har BMW att komma med?
Världens bästa motorer?
Är ju en smaksak..
Vad BME har att komma med är Sveriges nöjdaste kunder... 8)
BMW har ju iallafall utseende, komfort och motorstyrka.
May 17, 2002
pompougnac wrote: [quote=Gueno][quote=[Gamepredator] Sulan]Kandiderar också till världens bästa motorer... Vad har BMW att komma med?
Världens bästa motorer?
Är ju en smaksak..
Vad BME har att komma med är Sveriges nöjdaste kunder... 8)
BMW har ju iallafall utseende, komfort och motorstyrka.
en 242gt har utseende, den har komfort och den har.. den har.. den har inte motorstyrka kanske nej..
November 5, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=Gueno]Gammla Volvobilar sitter man jävligt bra i.
Speciellt 740:n. 8)
Det e en fin bil det... o så ska den vara stylad med vinge, kjol o frontspoiler.. ojojojjoj... självklart ny motor oxå.. iaf trimmad utav helvette...
"Att styla en 740 är som att sminka en gris"
Slutsats: 740 är bra (har en själv) men stylar man dom blir det en typisk fjortisraggarbil.
May 17, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Gueno]Gammla Volvobilar sitter man jävligt bra i.
Det e en fin bil det... o så ska den vara stylad med vinge, kjol o frontspoiler.. ojojojjoj... självklart ny motor oxå.. iaf trimmad utav helvette...
är du en korvmojsrundre montro?
June 17, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Gueno]Gammla Volvobilar sitter man jävligt bra i.
är du en korvmojsrundre montro?
nee.. inte än... 8)
February 3, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=LorD_Kvadd]Ni måste testa en Volvo 480 ES med lågtrycks turbo...WIE. Sköna säten som fan och man ser att turbon börjar ladda nästan direkt man trycker på gasen. Ser ju inte ut som en volvo bara!!!!!! 🙁
hm en sådan skall jag köpa nästa vecka,...
Dom är mysiga eller hur? Vissa går som fan med
May 17, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=LorD_Kvadd]Ni måste testa en Volvo 480 ES med lågtrycks turbo...WIE. Sköna säten som fan och man ser att turbon börjar ladda nästan direkt man trycker på gasen. Ser ju inte ut som en volvo bara!!!!!! 🙁
mm, den jag skall köpa skulle jag igentligen fått för två veckor sedan, men den gick som fan rätt ned i ett dike...
February 3, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=Krqagyzzz][quote=LorD_Kvadd]Ni måste testa en Volvo 480 ES med lågtrycks turbo...WIE. Sköna säten som fan och man ser att turbon börjar ladda nästan direkt man trycker på gasen. Ser ju inte ut som en volvo bara!!!!!! 🙁
mm, den jag skall köpa skulle jag igentligen fått för två veckor sedan, men den gick som fan rätt ned i ett dike...
Just det du skrev det innan. Är detta en annan eller samma?
1 Guest(s)