March 1, 2001
Funderar på att införskaffa en ny begagnad bil innan vintern. Funderar på en 740. Och eftersom man är en sån lustigkurre så överväger jag att inreda hela bilen, inklusive instrumentpanel, ratt, dörrar och tak med långhårig rosa "päls". Längs med dörrarna kan man tänkas sätta neonrör som man nuförtiden ofta har i dattorna, 12v borde man ju kunna norpa ur bilen. Tilldetta såklart en fet baslåda i bagageluckan med 2*12" basar i och en fin stereo som bara spelar rave och eurotechno..;)
Andra tillbehör som är intressanta är doftgranar, tärningar och en liten discokula.
Låter väl som en fin ide? Nån som vill komma med synpunkter så tages dessa tacksamt emot.
En kompis sa att bilen skulle verka som om den tillhörde nån skum slags rosenlundsgatan-pimp...;) Men det är klart, rosa fluffpäls och dämpad neonbelysning ska ju ge ett lite porrigt intryck...Självklart måste man ju ha tonade rutor bak för att få den rätta stämmningen...Nån som vet var man inhandlar rosa fluffpäls?
Nåja..har inte så mycket med datorer och göra men det här ju allmänt forumet...och nej, jag är inte helt skadad i bollen, bara lite..=)
Pussis!
//Visse
March 20, 2002
June 18, 2001
Jag såg en Ford Scorpio härom veckan helt lackerad med svart plysch 🙂
Det du, den människan undrar man ju hur han är funtad...
Vad gör man när det regnar?
Kan ju inte ta många dagar innan det börjar mögla o bli mysigt, eller kör man den igenom biltvätten ändå? 🙂
Hur som helst ett spännande koncept!
March 1, 2001
Json_81 wrote: [quote=Vajsman] Funderar på en 740. //Visse
Varför en sån sunkig bil? Med de pengarna du kommer få lägga på den här löjliga inredningen kan du ju köpa en billigare sportbil istället.
Därför att jag kommer ha en begränsad summa pengar att göra av med...och inredningen kan inte kosta så värst mycket.
neonrör kostar runt 300-400 kr st och den rosa teddyn kan inte kosta så förtvivlat mycket? 2000? Ingen aning men billare än en billag sportbil lär väl det bli.
bil: 15000-20000 kr
teddy: ??? 2000 kr?
neonrör: 1600 kr
stereo och shit: 5000 kr
August 20, 2001
Borde fan ta och modda in lite dioder o grejer på moppen
Athlon xp 2400+@2438mhz(204fsb)/Epox 8RDA+/Twinmos 2*256mb pc3200/Sapphire radeon 9700 Gpu 276@357 Memmory 540@634 /baracuda 5 120GB/Moddat koolance chassi
3dmark (2003) 5137 3DMarks
http://service.futuremark.com/.....2k3=145415
January 4, 2001
"Nån som vet var man inhandlar rosa fluffpäls?"
http://www.kylning.com kanske? =P
November 22, 2001
Vajsman wrote:
bil: 15000-20000 kr
teddy: ??? 2000 kr?
neonrör: 1600 kr
stereo och shit: 5000 kr
Det där blir typ 25-30 tusen.
Då hade jag köpt nå't roligare, typ honda crx? Eller en golf kanske (visserligen ingen sportbil)
Men så klart, vill du ha en 740 så ska du ju köpa en. Fastän det e obegripligt för mig 🙂
June 29, 2002
JuLmUnD wrote: Jag gillar inte Volvo men inte heller Audi..
Men en Volvo 850 är ju ballt.
Fast bäst av allt är ju Nya SAAB 9-3 sport sedan 😀
Nissan 200sx är oxå ball..
Och sen den där Mazdan med Wankel motor och twin turbo *mums*
Du menar Mazda RX-7! fiiiiiiiiiiiiiiiin bil dedär!
Men em BMW Z3 M Coupé med 2.8 l motorn skulle sitta mycke fint
July 13, 2002
Vajsman wrote: Funderar på att införskaffa en ny begagnad bil innan vintern. Funderar på en 740. Och eftersom man är en sån lustigkurre så överväger jag att inreda hela bilen, inklusive instrumentpanel, ratt, dörrar och tak med långhårig rosa "päls". Längs med dörrarna kan man tänkas sätta neonrör som man nuförtiden ofta har i dattorna, 12v borde man ju kunna norpa ur bilen. Tilldetta såklart en fet baslåda i bagageluckan med 2*12" basar i och en fin stereo som bara spelar rave och eurotechno..;)
Andra tillbehör som är intressanta är doftgranar, tärningar och en liten discokula.Låter väl som en fin ide? Nån som vill komma med synpunkter så tages dessa tacksamt emot.
En kompis sa att bilen skulle verka som om den tillhörde nån skum slags rosenlundsgatan-pimp...;) Men det är klart, rosa fluffpäls och dämpad neonbelysning ska ju ge ett lite porrigt intryck...Självklart måste man ju ha tonade rutor bak för att få den rätta stämmningen...Nån som vet var man inhandlar rosa fluffpäls?Nåja..har inte så mycket med datorer och göra men det här ju allmänt forumet...och nej, jag är inte helt skadad i bollen, bara lite..=)
Pussis!
//Visse
Glöm inte att skaffa en matchande jacka, hatt (även dem helst i rosa fluff päls) och en käpp, och juste ett par coola glasögon. Sen några tärningar som hänger från backspegeln, en pimpomaticseat (tv-spels uttryck, utspacad läderstol som man kan fälla ner för diverse ändamål, undra vilka 🙄 ). Avsluta allt med att skaffa afro och du är klar att pimpa dig fram på vägarna :rull:
2 Guest(s)