June 24, 2001
Hej! Jag är ny medlem här, men jag har deltagit i många andra forum, bl.a. en hel del på usenet.
Jag tänkte bara berätta att Volvos personalköpsdatorer fortfarande regerar. De bara fungerar, utan några krusiduller. Det är inte som med hemplockade saker, dvs. att man måste plocka ut och in saker hela tiden. En Volvo-dator fungerar hela tiden, utan några som helst problem.
Volvos personalburkar har redan några år på nacken, men vad spelar det för roll. De är fortfarande kvar på tronen, utan att jag någonsin har varit inne och rotat i burken. Tänk så mycket möda och besvär detta har sparat mig. Räknar man på det inser man att jag sparat flera dygns svordomar och nerver.
Sitt ni där med era hopplock. Jag nöjer mig med min Volvo-burk.
Volvo, Volvo, Volvo - Det bara rullar.
May 24, 2001
Tjenare! Så du har hittat hit också?
Känner igen dig från usenet för länge sen, men jag kommer inte ihåg vad jag kallade mig för då...
Har du fortfarande kvar den gamla rishögen?
Du får gärna åka omkring i din gamla Volvo, medans vi andra kör supertrimmade Ferraris med jetmotorer! 😀
June 24, 2001
On 2001-08-22 15:57, Iceman wrote:
Det blir grejer när nästa "volvo dator" kommer, den som alla anställda på ford får hyra
Den kommer aldrig att bli lika bra som originalet! Det bara är så. En Ford-dator kan inte vara lika bra som en Volvo-dator! Se själva!
Hur länge har du varit inne och rotat i datorn idag?
January 8, 2001
On 2001-08-22 16:12, Lamersson wrote:
Det blir grejer när nästa "volvo dator" kommer, den som alla anställda på ford får hyra
Den kommer aldrig att bli lika bra som originalet! Det bara är så. En Ford-dator kan inte vara lika bra som en Volvo-dator! Se själva!
BAAH mupp... ända gången jag är inne och rotar i burken är när jag skall trimma mer eller mindre(kopplar in fler fläktar när jag trimmar mer, och vice versa)
har sällan eller aldrig några problem med min burk, och den är dessutom VÄLDIGT mycket roligare än en ibm aptiva med 64 mb ram...
rekord uptime på den (innan jag slog av den av egen vilja) är 36 dagar, och detta är utan bluescreens och andra oförklrliga fel...
har en server i garderoben som jag har över 250(netbsd) dagars uptime på, och en som har nästan 100(w2k server). finns det nåt mer talande exempel på att "bara gå & gå & gå & gå"
July 3, 2001
On 2001-08-22 15:44, Lamersson wrote:
Hej! Jag är ny medlem här, men jag har deltagit i många andra forum, bl.a. en hel del på usenet.Jag tänkte bara berätta att Volvos personalköpsdatorer fortfarande regerar. De bara fungerar, utan några krusiduller. Det är inte som med hemplockade saker, dvs. att man måste plocka ut och in saker hela tiden. En Volvo-dator fungerar hela tiden, utan några som helst problem.
Volvos personalburkar har redan några år på nacken, men vad spelar det för roll. De är fortfarande kvar på tronen, utan att jag någonsin har varit inne och rotat i burken. Tänk så mycket möda och besvär detta har sparat mig. Räknar man på det inser man att jag sparat flera dygns svordomar och nerver.
Sitt ni där med era hopplock. Jag nöjer mig med min Volvo-burk.
Volvo, Volvo, Volvo - Det bara rullar.
LOL
min har inte krånglat en minut (och jag ljuger inte )
det tog ca 3 timmar att sätta ihop den och installera allt
December 19, 2000
Nejjj, inte här också! Räcker det inte att spamma ner ett forum med ditt skumma inlägg? :bgrin:
Men allvarligt, jag vet att din volvo-dator är jättesnabb nu.
Hur många hästar är den förresten? Turbo-knapp? :bgrin:
[ Detta Inlägg ändrades av: Thomas den 2001-08-22 21:33 ]
March 4, 2001
On 2001-08-22 16:12, Lamersson wrote:
Oftast så rotar iaf jag i datorn för att det är kul, inte för att något är trasigt. Vill du inte rota i datorn eller likanande så gör inte det, vill inte jag det så vehöver jag inte göra det på 5 år, den kommer antagligen hålla endå men anledningen till att dom flesta här rotar i sina datorer är för att det är kul. Du måste acceptera det.
March 20, 2001
On 2001-08-22 15:51, Donan Fear wrote:
Tjenare! Så du har hittat hit också?
Känner igen dig från usenet för länge sen, men jag kommer inte ihåg vad jag kallade mig för då...Har du fortfarande kvar den gamla rishögen?
Du får gärna åka omkring i din gamla Volvo, medans vi andra kör supertrimmade Ferraris med jetmotorer! 😀
Den satt bra 😀
1 Guest(s)