January 28, 2003
Quarzi wrote: ska snart åka omkring i en opel manta, inte lika vanlig iaf 😀 bara körkortet kvar
[Image Can Not Be Found]
Wow, är det din?
Mantor är rätt coola, farmor och farfar hade en sportcoupé, eller vad de heter, när det begav sig. Dock är ju originalmotorn inte så rolig, men jag har hört rykten om att din inte kommer vara original 🙂
Ang. texten, stämmer bra som fan. Men det börjar gå mer och mer mot 740 😛
January 14, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Quarzi]ska snart åka omkring i en opel manta, inte lika vanlig iaf 😀 bara körkortet kvar
[Image Can Not Be Found]
Wow, är det din?
Mantor är rätt coola, farmor och farfar hade en sportcoupé, eller vad de heter, när det begav sig. Dock är ju originalmotorn inte så rolig, men jag har hört rykten om att din inte kommer vara original 🙂
hmm.. vart har du hört detta? 😛 men nej.. den är inte orginal.. uppborrad 2.0 liter till 2.4, turbo ska monteras (ligger brevid mig) uppskattningsvis 200 hästar i slutet.
January 28, 2003
Quarzi wrote: hmm.. vart har du hört detta? 😛 men nej.. den är inte orginal.. uppborrad 2.0 liter till 2.4, turbo ska monteras (ligger brevid mig) uppskattningsvis 200 hästar i slutet.
Hehe, vi får kanske ta ett race om jag har råd med en Nissan 200SX s13 när jag har tagit lappen 🙂
January 14, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Quarzi]hmm.. vart har du hört detta? 😛 men nej.. den är inte orginal.. uppborrad 2.0 liter till 2.4, turbo ska monteras (ligger brevid mig) uppskattningsvis 200 hästar i slutet.
Hehe, vi får kanske ta ett race om jag har råd med en Nissan 200SX s13 när jag har tagit lappen 🙂
om vi ska rejsa tar jag mustangen i stället 😛 380 hästar utan fusk (turbo) 😀
2 Guest(s)