January 13, 2004
csm101 wrote: SÅDÄR 😉 hehe
Här kommer den 😀 hehe
Hur öppnar man .3gp?
August 16, 2003
VLC?
http://www.videolan.org typ
August 11, 2005
Är ju egentligen en quiktime-fil eftersom jag fick den på mobilen och drog över den till datorn, men det ska som sagts tidigare gå med vlc med.
TV:n i farsans bil fungerade också i höga farter, men det berodde på ett trasigt relä (hade inte heller abs-bromsar under den tiden, men vem behöver såna nymodigheter? 😉 ) hehe
Tycker bara inte om fronten på bilen, den påminner för mycket om en audi... *urk*
January 13, 2004
August 11, 2005
east_lake wrote: [quote=csm101]vad skulle det vara för larvigt med det?
Hur ska jag förklara, hmmm, det är som att spela BF2 med ett FX5200, man får liksom inte den riktiga "wow, gud va coolt"-känslan.
Okej... Den känslan får jag personligen inte av någon cabbe alls, men det behöver ju inte vara larvigt för det...
August 3, 2003
csm101 wrote:
Okej... Den känslan får jag personligen inte av någon cabbe alls, men det behöver ju inte vara larvigt för det...
Nej, den är inte så larvig, tänkte jag skulle provocera fram en liten "Fan-Boy" argumentation, men jag märker att det inte är nödvändigt då du inte var den "Fan-Boy" jag först tänkte mig att du skulle vara. Som dom säger, Volvo for life 😉
August 11, 2005
east_lake wrote: [quote=csm101] Okej... Den känslan får jag personligen inte av någon cabbe alls, men det behöver ju inte vara larvigt för det...
Nej, den är inte så larvig, tänkte jag skulle provocera fram en liten "Fan-Boy" argumentation, men jag märker att det inte är nödvändigt då du inte var den "Fan-Boy" jag först tänkte mig att du skulle vara. Som dom säger, Volvo for life 😉
Haha, najs försök 😉
hehe. är egentligen en volvodiggare jag, tycker om deras bilar och tycker de är stabila som fan men det hade inte spelat mig någon större roll om du verkligen hade tyckt att olvo sög, är ju efter allt din personliga åsikt 😛
Jag skulle vilja se volvo göra om en s80 t6 till en coupé, får de till den så som jag föreställer mig den vara så blir den scnügg 😀 hehe synd att de inte ska göra en sån dock 🙁
2 Guest(s)