Håll Svenska fanan högt, rösta på Carola för sjuttsingen.. Det ska iaf jag göra om jag kommer ihåg det vill säga..
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 8, 2005
ilg@dd wrote: Håll Svenska fanan högt, rösta på Carola för sjuttsingen.. Det ska iaf jag göra om jag kommer ihåg det vill säga..
[Image Can Not Be Found]
bakom flötet ? du kan inte rösta på ditt eget land 😉
tänkte bara upplysa dig lite 😉
och lätt att man röstar på lordi, big fan av heavy metal och lordi e grymma.
Polekatt wrote: [quote=ilg@dd]Håll Svenska fanan högt, rösta på Carola för sjuttsingen.. Det ska iaf jag göra om jag kommer ihåg det vill säga..
[Image Can Not Be Found]
bakom flötet ? du kan inte rösta på ditt eget land 😉
tänkte bara upplysa dig lite 😉
och lätt att man röstar på lordi, big fan av heavy metal och lordi e grymma.
Hmm, där ser man.. Kanske skulle kolla mer på den där schlagerfestivalen..Är inte så insatt som kanske märks..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 14, 2002
Delph1 wrote: Lordi och Slipknot ... de två fjantigaste banden i historien, men visst fan kommer jag rösta bara för att jävlas med universum 😉
//Andreas
Hoppas det inte är musiken du jämnför dem med 😛
Men ja, deras monster utstyrsel passar inte deras musik tycker jag :P.
August 7, 2001
Sen jag skaffade flickvän har jag slutat hata sånna här tävlingar.
Riktigt roligt att sitta och titta på det med sambon. Så nej jag tänker rösta på lordi för att sabotera tävlingen. Men jag förstår inte vad som skulle saboteras?
Lordi vinner. Sen står det dagen efter i tidningarna "Lordi vann!" "Carola glad ändå"
Oj hela schlager världen gick under? eller? låter väldigt långsökt...
Men jag förstår er som inte har varit i kontakt med en tjej.
November 29, 2003
ilg@dd wrote: Håll Svenska fanan högt, rösta på Carola för sjuttsingen.. Det ska iaf jag göra om jag kommer ihåg det vill säga..
[Image Can Not Be Found]
Din jävla svenne, ta eran tant--rock och stoppa upp den *valfritt ställe*.
Lordi är det bästa bidraget i det här sammanhanget jag någonsin hört.
Tänkt att dom lär vara finnar för att göra något sådant bra.
HYVÄ SOUMI NYT OTTAA ME KOTI VOITTO
whak wrote: [quote=ilg@dd]Håll Svenska fanan högt, rösta på Carola för sjuttsingen.. Det ska iaf jag göra om jag kommer ihåg det vill säga..
[Image Can Not Be Found]
Din j**la svenne, ta eran tant--rock och stoppa upp den *valfritt ställe*.
Äsch, jäkla finnpajsare..
Carola är ju läcker, något man inte kan beskylla finnpajsarna för.
Hejja Sverige..För böfvelen, och det oavsett vad det gäller.
[Image Can Not Be Found]
*Edit*
Skiter väl i vad musik dom spelar, jag vill se en kurvig donna på scenen om jag nu skulle ögna igenom gaylobbyns skötebarn i direktsändning.. Risken är väl iofs minimal..
August 11, 2005
Och nu förstår jag vad eddie murphy snackade om i delerious om hur "white folks" röstar på den dummaste bara för skojs skull...
😀
Ps trodde först att bandt var ett skämt när jag såg deras reklam för första gången "Monsterrock som skrämmer liiiiivet oooooor dig!" :D:D
nej minsann, tacka vet jag rammstein 😛
Edit: @Ilgadd: vill du se kurvor så finns det mycket bättre alternativ!
November 29, 2003
ilg@dd wrote:
Äsch, jäkla finnpajsare..
Carola är ju läcker, något man inte kan beskylla finnpajsarna för.
Hejja Sverige..För böfvelen, och det oavsett vad det gäller.
[Image Can Not Be Found]*Edit*
Skiter väl i vad musik dom spelar, jag vill se en kurvig donna på scenen om jag nu skulle ögna igenom gaylobbyns skötebarn i direktsändning.. Risken är väl iofs minimal..
Mjo Carola är fin, men som finne och hårdrockare så kan jag inte låta Carola bara gå förbi.
November 27, 2003
BelGarath wrote: saken med Lordi är att dom inte tar sig själva på så stort allvar som slipknot 😛
Sant, iofs vilket gör Slipknot till de fjantigaste 😉
Finland och kostymer (eller hockey för den delen) har väl aldrig varit en bra kombination
[Image Can Not Be Found]
//Andreas
November 29, 2003
Delph1 wrote:
Finland och kostymer (eller hockey för den delen) har väl aldrig varit en bra kombination
http://www.kukuk.at/po2004/ban.....ingrad.jpg
//Andreas
Som att Sverige skulle vara bättre?
4-4 mot Sweitch (stavning?)
[Image Can Not Be Found]
Edit: tog bort img-tagen på Delph1's citat.
September 12, 2001
whak wrote: [quote=ilg@dd]Håll Svenska fanan högt, rösta på Carola för sjuttsingen.. Det ska iaf jag göra om jag kommer ihåg det vill säga..
[Image Can Not Be Found]
OS 2006...finalmatchen mellan Sverige - Finland. 😉 (påminna)
Du kaxar igen ser jag. 😀
December 11, 2002
skiroy wrote: [quote=whak][quote=ilg@dd]Håll Svenska fanan högt, rösta på Carola för sjuttsingen.. Det ska iaf jag göra om jag kommer ihåg det vill säga..
[Image Can Not Be Found]
OS 2006...finalmatchen mellan Sverige - Finland. 😉 (påminna)
Du kaxar igen ser jag. 😀
Hahahahahah... ahahaha.... HAAAAAAAAAAAAH! :)R
3 Guest(s)