February 12, 2003
Jon lord wrote: bättre band från finland: Children of Bodom, Stratovarius, Mokoma, Sonata arctica...osv.
Höll på att sätta maten i halsen där. Värt att nämna är att jag inte äter för tillfället heller.
Nej, nordisk musik är riktigt tråkig om jag ska dra alla över en kam. Kan väl nämna Amon Amarth, Wintersun och Clawfinger som undantag, men Lordi och Carola vetefan. 😉
Om ni undrar varför jag håller sån koll på tråden, så är det för att jag misstänker att whak drar till med de berömda stora orden igen, närsomhelst.
February 3, 2003
Json_81: Vart på samma konsert 🙂 Eller hur, hade man bara hört dem på radion eller liknande så hade man fan aldrig trott at de såg ut så.
Meanie: Mja, finns ju faktiskt en hel del bra svenska band också, men du brukar generellt inte lyssna på den sortens genre. Synth och dylikt.
January 2, 2002
Men alltså snälla.. Ser på SVT 1 nu, vad hela jössenamn har england skickat in? Kan dom inte få fingrarna ur r**en och skicka in något som åtminstonde har 1% chans att vinna.
Edit: Likaså Kroatien och Frankrike.
Edit 2: Kommit fram till att hela startfältet iår består utav skräp.
November 29, 2003
Mean Machine wrote:
Som egenskap av finne själv ber jag dig att antingen läsa x antal böcker, eller bara hålla tyst nån gång. 😛Jag rubricerar händelsen som språkmisshandel.
Och nej, Lordi suger, men det gör resten av banden med. Mig kvittar det.
Nu ska vi inte gå in på detaljer. Jag vet att min finska är kass, speciellt när man ska förmedla den via text. Men du hajjade poängen i det hela va?
Det som var meningen..
November 26, 2002
här ska inte röstas på lordi och finland!
det finns bara ett bidrag i år, och det är litauens:
http://www.winnersofeurovision.....ve_low.mpg
November 22, 2001
Quarzi wrote: [quote=whak]F***ta, drog iväg från tv:n en vända så kommer man tillbaka och dom visar bidrag nr 18. Jag ville se LORDI.
Tro mig, du missade inget 😛
Deras musik är bra men "live" nja, skulle bli förvånad om någon av dom rörde på fötterna mer än 10cm.
Skojar du eller?
När jag såg dem live var det ett jäkla springande hit o dit. Grym scenshow.
July 19, 2001
Öwall wrote: här ska inte röstas på lordi och finland!
det finns bara ett bidrag i år, och det är litauens:
http://www.winnersofeurovision.....ve_low.mpg
Håller med, de var ju galet balla. Lugna gubben slog det mesta.
1 Guest(s)