August 20, 2001
HELIX wrote: [quote=Öwall]här ska inte röstas på lordi och finland!
det finns bara ett bidrag i år, och det är litauens:
http://www.winnersofeurovision.com/video/LT_united_live_low.mpg
Håller med, de var ju galet balla. Lugna gubben slog det mesta.
Att delta med en låt där man sjunger om att man reda vunnit... är galet... så givetvis måste man rösta på dem 🙂
November 27, 2003
Lodisen wrote: [quote=Delph1]Lordi och Slipknot ... de två fjantigaste banden i historien, men visst fan kommer jag rösta bara för att jävlas med universum 😉
//Andreas
Visst, deras utstyrslar är lite fåniga, men de gör riktigt bra musik.
Hade dom gjort det hade dom inte behövt klä sig som fånar.
//Andreas
November 26, 2002
DiDi wrote: [quote=HELIX][quote=Öwall]här ska inte röstas på lordi och finland!
det finns bara ett bidrag i år, och det är litauens:
http://www.winnersofeurovision.com/video/LT_united_live_low.mpg
Håller med, de var ju galet balla. Lugna gubben slog det mesta.
Att delta med en låt där man sjunger om att man reda vunnit... är galet... så givetvis måste man rösta på dem 🙂
jag gillar fiol-och apdanssolot =)
June 23, 2002
Delph1 wrote: [quote=Lodisen][quote=Delph1]Lordi och Slipknot ... de två fjantigaste banden i historien, men visst fan kommer jag rösta bara för att jävlas med universum 😉
//Andreas
//Andreas
Haha så sant. Skriker uppmärksamhet om det.
Tycker dom är sjukt fåniga och allmänt sämst. Hoppas dom kommer sist, vilken kanske inte är så troligt då alla nörd-hårdrockare verkar älska Lordi.
August 21, 2005
macrus wrote: [quote=Delph1][quote=Lodisen][quote=Delph1]Lordi och Slipknot ... de två fjantigaste banden i historien, men visst fan kommer jag rösta bara för att jävlas med universum 😉
//Andreas
//Andreas
Tycker dom är sjukt fåniga och allmänt sämst. Hoppas dom kommer sist, vilken kanske inte är så troligt då alla nörd-hårdrockare verkar älska Lordi.
Hela satans Eurovision Song Contest är ju en massa storbystade tjejer i för små kläder, och det klagar ni minsann inte på?
Om dom hade gjort bra musik så skulle de inte behöva gå klädda så!
Lordi har redan vunnit i Finland, kommit vidare i Semifinalen... tror dom är rätt glada även om de kommer sist imorgon.
Ett Heavy Metal band i en pop/schlager tävling..? =D
GO LORDI!
June 23, 2002
Gorian wrote: [quote=macrus][quote=Delph1][quote=Lodisen][quote=Delph1]Lordi och Slipknot ... de två fjantigaste banden i historien, men visst fan kommer jag rösta bara för att jävlas med universum 😉
//Andreas
//Andreas
Hela satans Eurovision Song Contest är ju en massa storbystade tjejer i för små kläder, och det klagar ni minsann inte på?
Om dom hade gjort bra musik så skulle de inte behöva gå klädda så!
Lordi har redan vunnit i Finland, kommit vidare i Semifinalen... tror dom är rätt glada även om de kommer sist imorgon.
Ett Heavy Metal band i en pop/schlager tävling..? =D
GO LORDI!
Brukar inte kolla på Eurovision Song Contest heller så, men varför klaga på något bra?
Ptja, finns väl kanske några bögar som tänder på Lordi, det vore konstigt.
Jag har aldrig uttalat mig heller om att de andra gör bra musik heller så.
August 21, 2005
Delph1 wrote: [quote=Lodisen][quote=Delph1]Lordi och Slipknot ... de två fjantigaste banden i historien, men visst fan kommer jag rösta bara för att jävlas med universum 😉
//Andreas
//Andreas
Hade de andra gjort bra musik skulle de inte behöva klä sig som ho... gatoflickor (stavas?)...
June 23, 2002
Gorian wrote: [quote=Delph1][quote=Lodisen][quote=Delph1]Lordi och Slipknot ... de två fjantigaste banden i historien, men visst fan kommer jag rösta bara för att jävlas med universum 😉
//Andreas
//Andreas
Hade de andra gjort bra musik skulle de inte behöva klä sig som ho... gatoflickor (stavas?)...
Har han påstått att de andra har gjort bra musik eller? Du skrev i stort sett samma sak 2ggr.
Han snackar just om Lordi och Slipknot, när nämnde han att de andra hade gjort bra musik? Lite skillnad på att ha lite urringning och klä ut sig till monster(eller vad dom ska föreställa). Ha urringningen är lite mer normalt i vanliga fall också, eller ptja jag brukar inte se så många som går utklädda till monster. Däremot fin urringning ser man oftare. 🙂 :bgrin:
November 27, 2003
macrus wrote: [quote=Gorian]Hade de andra gjort bra musik skulle de inte behöva klä sig som ho... gatoflickor (stavas?)...
Har han påstått att de andra har gjort bra musik eller? Du skrev i stort sett samma sak 2ggr.
Han snackar just om Lordi och Slipknot, när nämnde han att de andra hade gjort bra musik? Lite skillnad på att ha lite urringning och klä ut sig till monster(eller vad dom ska föreställa). Ha urringningen är lite mer normalt i vanliga fall också, eller ptja jag brukar inte se så många som går utklädda till monster. Däremot fin urringning ser man oftare. 🙂 :bgrin:
^ What he said ^
//Andreas
October 6, 2003
Pertan wrote: Men alltså snälla.. Ser på SVT 1 nu, vad hela jössenamn har england skickat in? Kan dom inte få fingrarna ur r**en och skicka in något som åtminstonde har 1% chans att vinna.
Edit: Likaså Kroatien och Frankrike.
Edit 2: Kommit fram till att hela startfältet iår består utav skräp.
Håller med! Haha och kolla på Turkiet? Och Island. Ingen människa med fullt sund skalle skulle ställa sig sådär och göra bort sig inför hela Europa.
June 17, 2004
Quarzi wrote: [quote=whak]F***ta, drog iväg från tv:n en vända så kommer man tillbaka och dom visar bidrag nr 18. Jag ville se LORDI.
Tro mig, du missade inget 😛
Deras musik är bra men "live" nja, skulle bli förvånad om någon av dom rörde på fötterna mer än 10cm.
Det där stämmer inte alls? 😛
Lordi var lika bra Live som annars.
Bra att dom gick vidare.
June 20, 2002
Json_81 wrote: Alla ni som som tycker lordi ser löjliga ut mm, ni har missat själva poängen med det hela.
Det handlar inte om att lordi är fantastiskt bra utan om att de är långt ifrån schlageridioter.
Att sabotera tävlingen är poängen 🙂
Förstöra? Eurovision handlar såvitt jag vet om hjärndöd populärmusik, gärna ett eller ett par snäpp sämre än de större artisterna inom den genre som artisterna tillhör.
Jag tycker att Lordi passar alldeles utmärkt i Eurovision år 2006.
3 Guest(s)