September 12, 2001
macrus wrote: [quote=whak]Hmm jag hajjade inte riktigt. :S
Nä det är väl tur det.
Eurovision song contest vinst slår ju absolut OS-Guld i hockey som du ville framställa det. Well well är man schlagernörd så är man. 😎
Ja gissa om det kan bli jobbigt för finnarna att ställa om. :D. 😉 :)R
November 22, 2001
Bogus wrote: [quote=_Bjornstrom_]Skulle Lordi vinna, då kan jag personligen svära på min hunds grav
att jag käkar upp mina byxor !
Det ser mörkt ut för dig just nu...
Glöm inte filma när du äter byxorna...
Jag väntar på filmen. PM'a om du behöver utrymme för att lägga upp den på.
Jag har en fin server, behövs det lovar jag att pröjsa för extra bandbredd.
Det här var nog det roligaste jag nånsin sett i tävlingsväg. Alla Euro-bögar utklassade av ett powermetallband 🙂
February 12, 2003
whak: Vill du verkligen hjälpa till, så håll tyst för en gångs skull... Du kan nog gissa vem som får lyssna på skiten när inte du är närvarande.
Du kan ju dra till Riga och glo på VM-finalen... Eller vänta... Finland kom aldrig så långt. Eller... OS-finalen heller.
För att däremot vara lite on topic, lite skoj att de vann ändå. Inte däremot så jag blev glad för att just fulingarna i pyjamas vann, däremot att folket med bakåtslickat hår och linnen åkte på pisk.
Fast jag står kvar vid vad jag tyckte tidigare. ESC är, har alltid varit och kommer alltid att förbli tävlande i fjollmusik. 😉
June 23, 2002
Mean Machine wrote: whak: Vill du verkligen hjälpa till, så håll tyst för en gångs skull... Du kan nog gissa vem som får lyssna på skiten när inte du är närvarande.
Du kan ju dra till Riga och glo på VM-finalen... Eller vänta... Finland kom aldrig så långt. Eller... OS-finalen heller.
För att däremot vara lite on topic, lite skoj att de vann ändå. Inte däremot så jag blev glad för att just fulingarna i pyjamas vann, däremot att folket med bakåtslickat hår och linnen åkte på pisk.
Fast jag står kvar vid vad jag tyckte tidigare. ESC är, har alltid varit och kommer alltid att förbli tävlande i fjollmusik. 😉
Trodde absolut du var en av dom som skulle hata detta bandet.
Du tycker inte dom "förstör" metalen eller så? Man vet ju din inställning till vissa andra. 😉
Det Vesslan skrev i en tråd är förövrigt väldigt sant. Detta förstör inte ESC, det utvidgar den. Fler såna här bidrag kommer med, fler tittare, fler röster.
November 29, 2003
Mean Machine wrote: whak: Vill du verkligen hjälpa till, så håll tyst för en gångs skull... Du kan nog gissa vem som får lyssna på skiten när inte du är närvarande.
Sakta i backarna nu min vän, vad har hockey vm med det här att göra?
June 23, 2002
whak wrote: [quote=Mean Machine]whak: Vill du verkligen hjälpa till, så håll tyst för en gångs skull... Du kan nog gissa vem som får lyssna på skiten när inte du är närvarande.
Sakta i backarna nu min vän, vad har hockey vm med det här att göra?
Det var du som började med det.
Se sign. Så enligt dig verkar det ha mycket med detta att göra.
August 21, 2005
Hahha, måste säga att det såg grymt roligt ut när ett stort monster med röda ögon, ett X antal sår över hela ansiktet, 30cm långa naglar och med 4 horn i ansiktet stod med en massa blommor.
För att inte tala när han gick från Greenroom till Scenen.. HAHA! Han gillar Pepsi iaf. ^^
October 23, 2004
Hade inte vågat hoppats på att dom skulle vinna men fan vad glad jag blev! 😀
Dom var verkligen värda segern 🙂 Carola kan ju dra åt...
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
December 25, 2000
Skulle er bästa plats någonsin i Eurovision vara 6:e och ni aldrig tidigare fått 12p så skulle ni vara lika mycket i extas om ni skulle vinna med MEST POÄNG NÅGONSIN.
Jag skiter i hur stort ni tycker att detta är, för mig är det antagligen något som bara händer EN GÅNG under min livsstid och samma för större delen av finländarna. Det här är för FINLAND större än alla OS guld och VM guld. Lordi kommer antagligen att minnas längre än nästan alla andra stora kändisar eller idrottare i Finland.
June 23, 2002
ViU wrote: Jag skiter i hur stort ni tycker att detta är, för mig är det antagligen något som bara händer EN GÅNG under min livsstid och samma för större delen av finländarna. Det här är för FINLAND större än alla OS guld och VM guld. Lordi kommer antagligen att minnas längre än nästan alla andra stora kändisar eller idrottare i Finland.
:)R
Nåväl, grattis då. Alla värderar vi vinster olika.
Har svårt att tro att alla värderar ESC högre än OS-guld i hockey. Finländare är allt bra konstiga.
March 7, 2004
ViU wrote: Skulle er bästa plats någonsin i Eurovision vara 6:e och ni aldrig tidigare fått 12p så skulle ni vara lika mycket i extas om ni skulle vinna med MEST POÄNG NÅGONSIN.
Jag skiter i hur stort ni tycker att detta är, för mig är det antagligen något som bara händer EN GÅNG under min livsstid och samma för större delen av finländarna. Det här är för FINLAND större än alla OS guld och VM guld. Lordi kommer antagligen att minnas längre än nästan alla andra stora kändisar eller idrottare i Finland.
hahaha 😀 vilka skojare finnarna är! Om ni hade vunnit OS och förlorat detta hade det låtit annorlunda =D
June 23, 2002
ZIre wrote: [quote=ViU]Skulle er bästa plats någonsin i Eurovision vara 6:e och ni aldrig tidigare fått 12p så skulle ni vara lika mycket i extas om ni skulle vinna med MEST POÄNG NÅGONSIN.
hahaha 😀 vilka skojare finnarna är! Om ni hade vunnit OS och förlorat detta hade det låtit annorlunda =D
Han försöker framställe det större än det är. :dead:
1 Guest(s)