Vote Lordi|Page 8|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Vote Lordi
whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
sp_UserOfflineSmall Offline
1043153
May 20, 2006 - 10:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Hmm jag hajjade inte riktigt. :S

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
1043155
May 20, 2006 - 10:52 pm
sp_Permalink sp_Print

whak wrote: Hmm jag hajjade inte riktigt. :S

Nä det är väl tur det.

Eurovision song contest vinst slår ju absolut OS-Guld i hockey som du ville framställa det. Well well är man schlagernörd så är man. 😎

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
1043201
May 21, 2006 - 12:25 am
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: [quote=whak]Hmm jag hajjade inte riktigt. :S

Nä det är väl tur det.

Eurovision song contest vinst slår ju absolut OS-Guld i hockey som du ville framställa det. Well well är man schlagernörd så är man. 😎

Ja gissa om det kan bli jobbigt för finnarna att ställa om. :D. 😉 :)R

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
1043205
May 21, 2006 - 1:11 am
sp_Permalink sp_Print

Bogus wrote: [quote=_Bjornstrom_]Skulle Lordi vinna, då kan jag personligen svära på min hunds grav
att jag käkar upp mina byxor !

Det ser mörkt ut för dig just nu...

Glöm inte filma när du äter byxorna... wink

Jag väntar på filmen. PM'a om du behöver utrymme för att lägga upp den på.
Jag har en fin server, behövs det lovar jag att pröjsa för extra bandbredd.

Det här var nog det roligaste jag nånsin sett i tävlingsväg. Alla Euro-bögar utklassade av ett powermetallband 🙂

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
1043213
May 21, 2006 - 1:39 am
sp_Permalink sp_Print

whak: Vill du verkligen hjälpa till, så håll tyst för en gångs skull... Du kan nog gissa vem som får lyssna på skiten när inte du är närvarande.

Du kan ju dra till Riga och glo på VM-finalen... Eller vänta... Finland kom aldrig så långt. Eller... OS-finalen heller.

För att däremot vara lite on topic, lite skoj att de vann ändå. Inte däremot så jag blev glad för att just fulingarna i pyjamas vann, däremot att folket med bakåtslickat hår och linnen åkte på pisk.

Fast jag står kvar vid vad jag tyckte tidigare. ESC är, har alltid varit och kommer alltid att förbli tävlande i fjollmusik. 😉

macrus
Member
Medlem
1043241
May 21, 2006 - 8:56 am
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: whak: Vill du verkligen hjälpa till, så håll tyst för en gångs skull... Du kan nog gissa vem som får lyssna på skiten när inte du är närvarande.

Du kan ju dra till Riga och glo på VM-finalen... Eller vänta... Finland kom aldrig så långt. Eller... OS-finalen heller.

För att däremot vara lite on topic, lite skoj att de vann ändå. Inte däremot så jag blev glad för att just fulingarna i pyjamas vann, däremot att folket med bakåtslickat hår och linnen åkte på pisk.

Fast jag står kvar vid vad jag tyckte tidigare. ESC är, har alltid varit och kommer alltid att förbli tävlande i fjollmusik. 😉

Trodde absolut du var en av dom som skulle hata detta bandet.
Du tycker inte dom "förstör" metalen eller så? Man vet ju din inställning till vissa andra. 😉

Det Vesslan skrev i en tråd är förövrigt väldigt sant. Detta förstör inte ESC, det utvidgar den. Fler såna här bidrag kommer med, fler tittare, fler röster.

beta
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1736
1043245
May 21, 2006 - 9:10 am
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: ESC är, har alltid varit och kommer alltid att förbli tävlande i fjollmusik. 😉

JA! Har alltid tyckt sån skräpmusik som lordi och sånna metalband är fjollmusik. Smink och grejor. Fjolligare kan det inte bli, och finnarna är värst! :bgrin:

whak
Member
Medlem
1043249
May 21, 2006 - 9:15 am
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: whak: Vill du verkligen hjälpa till, så håll tyst för en gångs skull... Du kan nog gissa vem som får lyssna på skiten när inte du är närvarande.

Sakta i backarna nu min vän, vad har hockey vm med det här att göra?

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
1043253
May 21, 2006 - 9:21 am
sp_Permalink sp_Print

Hur kan Litauen bara få 3 poäng av Sverige? Trode det fanns fler ironiker här.

Dock är det skönt att det näst bästa landet vann 😀

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
1043256
May 21, 2006 - 9:23 am
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Hur kan Litauen bara få 3 poäng av Sverige? Trode det fanns fler ironiker här.

Dock är det skönt att det näst bästa landet vann 😀

Litauen var bäst efter finland 🙂
vilka var bäst enligt dig?

macrus
Member
Medlem
1043270
May 21, 2006 - 9:44 am
sp_Permalink sp_Print

whak wrote: [quote=Mean Machine]whak: Vill du verkligen hjälpa till, så håll tyst för en gångs skull... Du kan nog gissa vem som får lyssna på skiten när inte du är närvarande.

Sakta i backarna nu min vän, vad har hockey vm med det här att göra?

Det var du som började med det.

Se sign. Så enligt dig verkar det ha mycket med detta att göra.

whak
Member
Medlem
1043292
May 21, 2006 - 10:34 am
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: Det var du som började med det.

Se sign. Så enligt dig verkar det ha mycket med detta att göra.

Jag skrev så bara för att ni är så upphetsade över att Sverige gick till final i hokcey vm samt spöade Finland i os.

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
1043293
May 21, 2006 - 10:41 am
sp_Permalink sp_Print

:D/

Gorian
Västerås
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 407
1043294
May 21, 2006 - 10:42 am
sp_Permalink sp_Print

Hahha, måste säga att det såg grymt roligt ut när ett stort monster med röda ögon, ett X antal sår över hela ansiktet, 30cm långa naglar och med 4 horn i ansiktet stod med en massa blommor.

För att inte tala när han gick från Greenroom till Scenen.. HAHA! Han gillar Pepsi iaf. ^^

Frud
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 771
1043301
May 21, 2006 - 11:08 am
sp_Permalink sp_Print

Hade inte vågat hoppats på att dom skulle vinna men fan vad glad jag blev! 😀
Dom var verkligen värda segern 🙂 Carola kan ju dra åt...

Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
1043302
May 21, 2006 - 11:09 am
sp_Permalink sp_Print

Skulle er bästa plats någonsin i Eurovision vara 6:e och ni aldrig tidigare fått 12p så skulle ni vara lika mycket i extas om ni skulle vinna med MEST POÄNG NÅGONSIN.

Jag skiter i hur stort ni tycker att detta är, för mig är det antagligen något som bara händer EN GÅNG under min livsstid och samma för större delen av finländarna. Det här är för FINLAND större än alla OS guld och VM guld. Lordi kommer antagligen att minnas längre än nästan alla andra stora kändisar eller idrottare i Finland.

macrus
Member
Medlem
1043309
May 21, 2006 - 11:32 am
sp_Permalink sp_Print

ViU wrote: Jag skiter i hur stort ni tycker att detta är, för mig är det antagligen något som bara händer EN GÅNG under min livsstid och samma för större delen av finländarna. Det här är för FINLAND större än alla OS guld och VM guld. Lordi kommer antagligen att minnas längre än nästan alla andra stora kändisar eller idrottare i Finland.

:)R

Nåväl, grattis då. Alla värderar vi vinster olika.
Har svårt att tro att alla värderar ESC högre än OS-guld i hockey. Finländare är allt bra konstiga.

ZIre
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1776
1043321
May 21, 2006 - 12:19 pm
sp_Permalink sp_Print

ViU wrote: Skulle er bästa plats någonsin i Eurovision vara 6:e och ni aldrig tidigare fått 12p så skulle ni vara lika mycket i extas om ni skulle vinna med MEST POÄNG NÅGONSIN.

Jag skiter i hur stort ni tycker att detta är, för mig är det antagligen något som bara händer EN GÅNG under min livsstid och samma för större delen av finländarna. Det här är för FINLAND större än alla OS guld och VM guld. Lordi kommer antagligen att minnas längre än nästan alla andra stora kändisar eller idrottare i Finland.

hahaha 😀 vilka skojare finnarna är! Om ni hade vunnit OS och förlorat detta hade det låtit annorlunda =D

macrus
Member
Medlem
1043324
May 21, 2006 - 12:28 pm
sp_Permalink sp_Print

ZIre wrote: [quote=ViU]Skulle er bästa plats någonsin i Eurovision vara 6:e och ni aldrig tidigare fått 12p så skulle ni vara lika mycket i extas om ni skulle vinna med MEST POÄNG NÅGONSIN.

hahaha 😀 vilka skojare finnarna är! Om ni hade vunnit OS och förlorat detta hade det låtit annorlunda =D

Han försöker framställe det större än det är. :dead:

whak
Member
Medlem
1043326
May 21, 2006 - 12:40 pm
sp_Permalink sp_Print

ZIre wrote:

Defenetivt inte, ESC är ju bra mycket större än os i hockey.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 353
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL