August 27, 2003
Farbror wrote: [quote=coalan]Om man får inte lite fler aktiva kunniga +v skulle det nog fungera, annars skulle jag gärna ta emot en kanelbulle
Heheh det skulle du va ? 😀 (Jag skulle nöja mej med +v)
Aktiv ? Ja föratt ha 56k ..
Kunnig? Ja men det är lite hit och dit...
Definitivt aktiv för att bara modemryttare =) men framförallt helt hyggloburro och lättdiskuterad
September 20, 2003
HuGGe wrote: Jag tror personligen inte på detta. Dels så skulle det missbrukas überalles sen så är det inte så kul att bli utröstad. Jag tycker att kanalen sköts bra som den gör nu (med undantag för att chanelmaster aldrig är anträfbar). Vi har nog trots allt grymt aktiva opar, Jag Wingdings, Fackamato och några till är nästan konstant på hugget (<--observera ordvits) när det gäller kick/ban/tillsägning. Det funkar bra som det gör.
Tack! Det värmde! (ej sarkasm)
July 22, 2003
Tycker heller inte det behövs. Däremot skulle det behövas en aktiv person med +mn och en rejäl rensning bland chanflags för att få bort alla csnu idlers.... Det sista lär däremot inte hända eftersom Nostra av någon outgrundlig anledning vill att dom ska vara där och ha +v...
August 27, 2003
Wingdings wrote: [quote=HuGGe]Jag tror personligen inte på detta. Dels så skulle det missbrukas überalles sen så är det inte så kul att bli utröstad. Jag tycker att kanalen sköts bra som den gör nu (med undantag för att chanelmaster aldrig är anträfbar). Vi har nog trots allt grymt aktiva opar, Jag Wingdings, Fackamato och några till är nästan konstant på hugget (<--observera ordvits) när det gäller kick/ban/tillsägning. Det funkar bra som det gör.
Tack! Det värmde! (ej sarkasm)
För att jag påpekade att du är på hugget när det gäller att hålla koll i kanalen 😕
aja, sug åt dig
1 Guest(s)