April 14, 2002
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=macrus][quote=Farbror][quote=copulator]är 17 bor hemma har 8550 i inkomst i månaden ska börja gymaset nu hoppat över ett år pga sjukom. betalar 950 i hyra tlll morsan.
7600 kvar att göra vad jag vill med.
Hyra till morsan ? Betalar du din mamma föratt du ska få bo hoss henne ?
Kom också och tänka på det.
Du är ju minderårig och går i skolan, eller ja kanske inte just nu men.
Jag känner ingen som är minderårig och betalar hyra. 🙄
Å andra sidan får du ju ganska mycket pengar så det tycker jag du kan avvara, eller ptja det är jag ju inte säker på, har ju ingen aning om vad du har för sjukdom men.
Hade jag tjänat egna pengar även om jag var under 18 hade jag nog också betalat lite till min mamma.
Det hade inte jag. 😛
Hade jag det så tror jag att jag skulle fått betala mer saker själv men inte ge mor eller far min pengar för hyra osv.
May 19, 2003
macrus wrote: [quote=Dehman][quote=macrus][quote=Farbror][quote=copulator]är 17 bor hemma har 8550 i inkomst i månaden ska börja gymaset nu hoppat över ett år pga sjukom. betalar 950 i hyra tlll morsan.
7600 kvar att göra vad jag vill med.
Hyra till morsan ? Betalar du din mamma föratt du ska få bo hoss henne ?
Kom också och tänka på det.
Du är ju minderårig och går i skolan, eller ja kanske inte just nu men.
Jag känner ingen som är minderårig och betalar hyra. 🙄
Å andra sidan får du ju ganska mycket pengar så det tycker jag du kan avvara, eller ptja det är jag ju inte säker på, har ju ingen aning om vad du har för sjukdom men.
Hade jag tjänat egna pengar även om jag var under 18 hade jag nog också betalat lite till min mamma.
Det hade inte jag. 😛
har gjor upp med morsan om det. efter som jag har en inkomst så får hon studie bidraget. skulle jag ej ha inkomst så skulle jag få det.
slipper köpa kläder och andra prylar som jag behöver så hyra är nog fel ord
3 Guest(s)