January 9, 2001
fick detta virus i veckan. någon annan som har haft problem med det?
Strax efter det att jag hade rensat bort det för typ 7 gången så dukade min ena hårddisk under! Eftersom jag inte vet om det var viruset lr något annat som fick disken att krasha så undrar jag om det e någon annan som har råkat ut för detta?
(hade 60 gig filmer på den krashade disken...):cy: :hrm:
April 26, 2001
On 2001-09-23 21:14, [LD] wrote:
fick detta virus i veckan. någon annan som har haft problem med det?Strax efter det att jag hade rensat bort det för typ 7 gången så dukade min ena hårddisk under! Eftersom jag inte vet om det var viruset lr något annat som fick disken att krasha så undrar jag om det e någon annan som har råkat ut för detta?
japp, den j**lades me mig.. med.. var 22000 infekterade filer på min burk.. inkl. antivirus programmet som jag inte hade uppdaterat på ett tag... men allt som var värt nog reparerades och nu är datorn virus fri...
January 23, 2001
On 2001-09-23 21:14, [LD] wrote:
fick detta virus i veckan. någon annan som har haft problem med det?Strax efter det att jag hade rensat bort det för typ 7 gången så dukade min ena hårddisk under! Eftersom jag inte vet om det var viruset lr något annat som fick disken att krasha så undrar jag om det e någon annan som har råkat ut för detta?
min farsa har det på sin disc men den lever ennu
January 9, 2001
June 18, 2001
On 2001-09-27 15:41, Dannoo7 wrote:
jag tror att jag har kommit på ett sätt att stoppa förökningen av det.. ta bort alla filer som finns i "mina dokument" mappen.. då kör den inga nya filer vad jag har märkt.. men det är ändå bäst att formatera tycker jag..
Helt korrekt, enda sättet att vara riktigt säker!
Det gäller att ta sitt ansvar om man blir smittad, annars får man bara igen det vid ett senare tillfälle!!!!
2 Guest(s)