January 22, 2006
Tjenare.
Beställde en w960i från komplett.se som levererades med enbart Engelska & Norska, tänkte inte så mkt på d först eftersom att det brukar vara lätt att lägga in ny språk osv. Men vilket som så fick jag en använd telefon i förpckningen så jag skickade tillbax den och beställde en ny som även den levererades med Engelska & Norska... -.-
Så när jag fick den nya började jag leta på sony ericssons sida efter språk utan att hitta ngt till w960i... Ringde dom och då sa dom att dom inte hade släptt ngra språk till w960i och att den ska levereras med svenska från återförsäljaren.
Ringer sedan komplett och dom kan inget göra förrutom att ta tillbaka telefonen och betala tillbaks pengarna till mig.
Är det ngn mer än jag som köpt denna från komplett.se och fått den med Engelska & Norska?
Har ni lyckats hitta ngn sida som har typ ngra språkpaket att ladda hem.
Det brukar ju alltid finnas ngn som kan det där lilla extra...
Aja tacksam för svar och tips.
January 22, 2006
Men det står ju inget om det.
Ser det ut att stå ENG & NOR på ngn av dessa?
http://www.komplett.se/k/ki.as.....sku=344414
September 16, 2007
Lehto wrote: Men det står ju inget om det.
Ser det ut att stå ENG & NOR på ngn av dessa?
http://www.komplett.se/k/ki.as.....sku=344414
Jag trodde redan du visste att det var Eng/Nor när du beställde. Du har nog inte så många val, retunera eller behåll. Eng är väl inte så farligt ändå?
June 11, 2001
Problemet är ganska självklart och beskriver sig självt redan i namnet; man köper helt enkelt inte en telefon från sony ericsson då det är rena skiten. Detta baserar jag på att dom jag känner aldrig varit nöjda med en sådan telefon. Riktiga telefoner kommer från Nokia.
January 22, 2006
Delph1 wrote: Köpte du en W960i från Komplett och den hade bara Nor/Eng och skickade tillbaka den?
Du såg sedan att det fanns ett demoex av W960i hos Komplett och köpte den?
I så fall kan jag gratulera dig till att ha köpt samma telefon två gånger.
//Andreas
Hade du läst lite nogrannare så hade du sett att den jag köpte först hade varit använd! Repig display bilder tagna av ngn annan sms, musik, fattades tillbehör/öppnade tillbehör, m.m.
Skickade tillbax den och köpte sedan en demo. Som var helt ny. Enbart en bruten förpackning, telfonen ser som ny ut inte en repa och tillbehören var oanvända. Så jag är GARANTERAD att det inte är samma telefon.
Dessutom beställde jag en ny innan jag skickat tillbax den gammla 🙂
November 27, 2003
Lehto wrote: Hade du läst lite nogrannare så hade du sett att den jag köpte först hade varit använd! Repig display bilder tagna av ngn annan sms, musik, fattades tillbehör/öppnade tillbehör, m.m.
Skickade tillbax den och köpte sedan en demo. Som var helt ny. Enbart en bruten förpackning, telfonen ser som ny ut inte en repa och tillbehören var oanvända. Så jag är GARANTERAD att det inte är samma telefon.
Dessutom beställde jag en ny innan jag skickat tillbax den gammla 🙂
Ah bra, det hela såg ut som att du hade råkat göra den tabben, men skönt att det inte var så då 🙂
//Andreas
1 Guest(s)