June 23, 2006
June 23, 2006
June 23, 2006
May 5, 2004
Hahah webhallen är bra, RMA en AMD 3700+ för nått år sen. Ringde en kille o sa att jag skulle få en ny och att han skickar den Så jag har den under morgon dagen.
Yap, kom en AVi från WH, med en väl klockande CPU.
Nästa vecka kom det en till AVI, tänkte inte mer på det o hämta ut den med, va en till 3700+ från WH. Och under ordrar så var det bara 1 som var reggad.
Så Webhallens mistag kan jue va bra ibland.
Gäme on 😀
May 17, 2004
hände något liknande för mig nyss. beställde från JMEData en hop komponenter som hamnade sen på irrvägar....
skickades till fel del av landet!
de ska dock skicka dem nu igen och om jag får dem innan nyår (visst skickas paket på lördagar med?) så är jag nöjd. de sa att den kanske, om jag har tur, har kommit på fredag, men det är en ganska bra transportsträcka till lilla mig och min hämliga lya.
September 12, 2001
Jag är inte ett dugg förvånad över detta då det är Webbhallen.
Jag har några "historier" om detta företag...värst var en beställning på ett grafikkort som fanns i lager vid beställningstillfället men tog nästan 3 veckor på sig att komma fram till mig.
Kändes som att kortet var gammal och omodernt när jag väl hade kortet i min hand. :/
Men jag vet att det finns flera som riktigt nöjda med Webbhallen.
Jag är inte helt nöjd. :/
December 17, 2005
skiroy wrote: Jag är inte ett dugg förvånad över detta då det är Webbhallen.
Jag har några "historier" om detta företag...värst var en beställning på ett grafikkort som fanns i lager vid beställningstillfället men tog nästan 3 veckor på sig att komma fram till mig.
Kändes som att kortet var gammal och omodernt när jag väl hade kortet i min hand. :/Men jag vet att det finns flera som riktigt nöjda med Webbhallen.
Man får väl vad man betalar.. Köper du från dustin, komplett så har du skiten inom någon dag.. Webbis gillar att ta några veckor på sig ;P
September 12, 2001
Bjornstrom wrote: [quote=skiroy]Jag är inte ett dugg förvånad över detta då det är Webbhallen.
Kändes som att kortet var gammal och omodernt när jag väl hade kortet i min hand. :/Men jag vet att det finns flera som riktigt nöjda med Webbhallen.
Man får väl vad man betalar.. Köper du från dustin, komplett så har du skiten inom någon dag.. Webbis gillar att ta några veckor på sig ;P
Självklart !
Nu var det så att webbis var det enda som hade just detta kort i lager vid beställningstillfället. Så vad göra då ?
Jag hade lätt valt en annan webbutik då jag visste att webbis kan vara jäkligt slöa av sig på att skicka iväg beställda grejor. :/
May 17, 2004
Bjornstrom wrote: Man får väl vad man betalar.. Köper du från dustin, komplett så har du skiten inom någon dag.. Webbis gillar att ta några veckor på sig ;P
Dustin och Komplett är de klart bästa webbutikena, till er som inte har handlat från nätet där ute (vilka ni än må vara era stenåldersmänniskor!!!) så kan jag varmt rekomendera de bäda 🙂
1 Guest(s)