January 20, 2003
Spindel wrote: [quote=Ogrebeast][quote=pompougnac][quote=Emo]Men....varför inte en i Göteborg.....ahhhhh..... :arg:
Säger samma sak... vi Göteborgare är fanimej goa köpglada gubbar som oxå ska ha tillgång 😀
Vi har ju bara Inet Data, som ligger långt in i ett industriområde på Hisingen utan bra lokalförbindelser. 🙁
Word! 🙁
Inet Data....bah.... webhallen har ju dessutom enormt bra utbud på konsolspel vilket avsaknas i gbg, även om det finns några GAME, tradition och tvspelsbörsen...
January 23, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=pompougnac][quote=Emo]Men....varför inte en i Göteborg.....ahhhhh..... :arg:
Säger samma sak... vi Göteborgare är fanimej goa köpglada gubbar som oxå ska ha tillgång 😀
Vi har ju bara Inet Data, som ligger långt in i ett industriområde på Hisingen utan bra lokalförbindelser. 🙁
Ah, kommer ihåg när de fanns i Halmstad innan de kursade.
Låg inte så centralt i Halmstad heller men man gick ändå från skolan, genom hela centrum och en bra bit till för att de var ju billigare. 😀
Men efter vad jag har hört så är de inte lika bra numer, och personligen så känns det lite si å så med att handla från ett företag som redan kursat en gång. 😕
November 4, 2001
Jontez wrote: [quote=Smirnoff][quote=chrippaz]Skönt att dom öppnar en på söder, då har man ju en i närheten iaf 🙂
Räcker det inte med 1 centralt lokaliserad butik?
Nej, den var så långt bort, hittar typ inte dit. Nu tar det ju bara ca 15 minuter att komma dit =)
Beror ju vart på söder det ligger 🙂 Hoppas det ligger i närheten av skolan...
Smirnoff kan du inte unna oss stockholmare två butiker eller 😛
Skulle jag äga en datorkedja skulle jag nog inte slå upp butiker på massa avlägsna platser i första taget, där man har en kund.
March 20, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=pompougnac][quote=Emo]Men....varför inte en i Göteborg.....ahhhhh..... :arg:
http://www.microhard.se/ har två butiker, skall man bara köpa en pryl blir det billigare än att betala webpris+frakt på tex komplett, datorbutiken
March 10, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=FonzzziE][quote=DeDeath][quote=Joni^]j**lar horor, varför ska dom öppna en till i sthlm?
Va e fel på det underbara vackra stockholm?
va e d för fel på ännu vackrare MALMÖ?
Invånarna! :bgrin:
Edit: Fast ja, om man jämför med Fjollträsk så kanske den kommentaren var lite onödig.
WORD! 😉
November 22, 2001
Därför tar man bilen dit 🙂
Men http://www.microstore.se finns på hisingen vid vågmästarplatsen (bredvid dvdnorden)
Eller om du ska ut till kungälv finns ju http://www.sbs.o.se men han har typ inget lager så man måste beställa saker via honom.
Finns 2 affärer där till men de vet jag inte hur de är.
1 Guest(s)