September 11, 2002
Mind wrote: jag har hitils inte stött på någon som kan förklara varför dom känner sådan lycka bara för att någon lyckas få in en boll mellan 3 stolpar.
hadde man känt någon i laget Personligen skulle jag kunna förstå, men inte annars.
ni sitter inne vid datorn för mycket! 😮
man e ju stolt för sitt land och har man ett intresse för sport så är det väl inte så konstigt att man blir glad..
typ på samma sätt som ni blir glada om sverige vinner em i cs eller vad som.. :bgrin:
September 5, 2001
Jiggly wrote: håller med dig fet_loa.. jag älskar sport och kommer alltid att göra det, det är ju underbart när sverige spelar bra fotboll och det går bra för dom. för helskotta, gå bort från datorn en stund och utforska sportvärlden.. det är det värt
jo det håller ja gmed om men fotbol lär så überligt tråkigt att kolla på, mkt roligare att spela själv, händer ju absolut ingenting under långa tidsintervaller, mkt roligare att kolla p ånär sverige spelar Hockey eller handboll, där är vi ju världsbäst å där händer det saker 😉
October 27, 2001
Jiggly wrote: håller med dig fet_loa.. jag älskar sport och kommer alltid att göra det, det är ju underbart när sverige spelar bra fotboll och det går bra för dom. för helskotta, gå bort från datorn en stund och utforska sportvärlden.. det är det värt
Låter ju bra 😛
Typ: Sitt inte och stirra på datorskärmen, sätt dig istället och stirra på TVn istället. Inte så mycket bättre 😛
Fast du kanske menade att man skulle gå ut och sporta själv, vem vet? Jag drog iaf slutsatsen att du menade att man skulle parkera sig framför dumburken eftersom vi snackade om fotbolls-em. För vem orkar ränna runt och titta på alla matcher live? 😛
1 Guest(s)