January 17, 2002
SONY DSC-P5 (Skaffa bilder själv)
Mycket bra kamera! Svinigt bra kvalla på bilderna!
Kolla bara HÄR
EDIT: Heh, inte så bra kvall på den där, men vänta tills man knäpper in högsta kvalitet på allt ^^ Då jeklar
November 4, 2001
Den verkar ok, vad betalade du?
October 23, 2002
August 16, 2002
CoLiC wrote: SONY DSC-P5 (Skaffa bilder själv)
Mycket bra kamera! Svinigt bra kvalla på bilderna!
Kolla bara HÄR
EDIT: Heh, inte så bra kvall på den där, men vänta tills man knäpper in högsta kvalitet på allt ^^ Då jeklar
öh, bild på ditt bakhuvud eller vad?..
January 22, 2003
July 3, 2001
Dr_spackel wrote: Hur presterar den i en mörk omgivning ? (på LAN t.ex.)
Det är oftast lite dåligt med digitala kameror som gillar mörker,
vår digitalcamera kör mer IR för att kunna se i total mörker... blir inte bästa kvalite i mörker men i ljus så blir det grymt fina bilder
cameran är en :[Image Can Not Be Found]
November 26, 2002
=JoNaZ= wrote: [quote=Dr_spackel]Hur presterar den i en mörk omgivning ? (på LAN t.ex.)
Det är oftast lite dåligt med digitala kameror som gillar mörker,
vår digitalcamera kör mer IR för att kunna se i total mörker... blir inte bästa kvalite i mörker men i ljus så blir det grymt fina bilder
cameran är en :http://www.sony.com.pe/images/md/DSC-F707.JPG
Ganska otymplig tycker jag 🙂
January 17, 2002
Hyper wrote: Du borde gå till läkaren med knät istället, tvivlar på att du kan springa dit.
Korrekt, jag kan för tillfället inte gå heller. Redan varit till läkaren och han säger att allt man kan göra e å ta anti-inflamatoriskt och vänta ut det.
Dr_spackel: testade i kolsvart rum! Med blixt blev det precis som dag! överaskande bra faktiskt!
March 10, 2003
Kollade pris lite snabbt.. runda släng 5kilo krona.
lite för mycket för en LAN kamera för min del.
Inte så konstigt bilderna blir bra. Menar att en 2000:-
Digicam inte kan prestera lika bra.. går inte begära heller.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)