December 28, 2004
Följer du "serien"?
Nu är det ju epi 5 som är ute, har ju hänt en del sedan första avsnittet.
Welcome to the Scene <------ LÄNKEN ÄR DÄR JU!! 👿 👿
December 28, 2004
Hugge wrote: Självklart följer man! knäcker alla realitysåpor än så länge. Blev lite förvånad över att teflon var snut där i slutet. Eftersom hans polare uppenbarligen var polis, tänkte på vapnet i bältet.
Shit!
Det lade jag inte ens märke till :cy:
Tänkte bara på att han var jävligt tyken hela tiden.
March 19, 2003
Jag visste ju itne riktigt vad jag skulle förvänta mig.
Men allt utspelar sig på skrivbordet?
Trodde de skulle springa runt i skogen med lasersvärd och kasta cd skivor på varandra, mer eller mindre.
🙂
Alla fall sett första avsnittet nu och det tycks vara en kul serie som kanske kan kollas på för skojj skull.
Försöka sitta på jobbet och kolla utan att väcke för mycket uppmärksamhet.
March 21, 2003
BarateaU wrote: [quote=Farbror]Som alla vet så ska man vänta på att alla avsnitt av en serie.... så man kan se alla på en gång 😛
justnu ser jag på Alias som det finns 4x22 avsnitt av = x antal dagar av raw trans :S
Testat på de 😉
Southpark och Futurama matathon.
Jo jag gör så med alla serier ... ska snart ge mej in på simpsons och futurama.... när jag e klar med alias arkiv x och southpark :bgrin:
September 5, 2001
Farbror wrote: [quote=BarateaU][quote=Farbror]Som alla vet så ska man vänta på att alla avsnitt av en serie.... så man kan se alla på en gång 😛
justnu ser jag på Alias som det finns 4x22 avsnitt av = x antal dagar av raw trans :S
Testat på de 😉
Southpark och Futurama matathon.
Jo jag gör så med alla serier ... ska snart ge mej in på simpsons och futurama.... när jag e klar med alias arkiv x och southpark :bgrin:
Alla asvnitt av varken Simpsons eller South Park finns ju inte ute.
South Park återupptar säsong 8, osäker på hur det är med simpsons.
@Topic: Orka.
edit:stavfel
2 Guest(s)